اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن به دنبال نخستین برد خارج از خانه

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن در ادامه روند نتیجه‌گیری یک در میان این هفته به مصاف داماش می‌رود تا جدال تیم‌های رده‌ چهاردهمی و پانزدهمی جدول رده‌بندی شکل بگیرد.

ذوب‌آهن به دنبال نخستین برد خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال فردا با برگزاری چند دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم ذوب‌آهن میهمان تیم داماش گیلان است.

ذوب‌آهن پس از مدت‌ها از قعرنشینی در لیگ فاصله گرفته و صعود چند پله‌ای در جدول مسابقات داشته است تا بار روانی زیادی که بر دوش این تیم وجود داشت، تا حدودی کاهش پیدا کند.

شاگردان رسول کربکندی هفته گذشته در برابر سایپا در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و سه گل به ثمر رساندند اما در نیمه دوم تا مرز تساوی‌شدن بازی نیز پیش رفتند.

ذوبی‌ها با وجود رهایی از قعر جدول رده‌بندی همچنان کاندیدای سقوط به دسته پایین تر هستند، از این رو بازی با تیم داماش فرصت خوبی است تا سفید و سبزپوشان اصفهانی نخستین برد خارج از خانه خود در فصل جدید را دشت کنند.

این مسابقه ابتدا قرار بود با حکم کمیته انضباطی در قزوین و با حضور تماشاگران برگزار شود، اما با اعتراض داماش، بازی در شهر رشت و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود که این موضوع نارضایتی باشگاه ذوب‌آهن را به همراه داشته است.

به گزارش فارس، دیدار سپاهان و گهر، هم به دلیل حضور نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول