اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون تامین اجتماعی مجلس:

طرح بیمه کارگران و روستائیان در حال تدوین است

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون تامین اجتماعی مجلس نهم گفت: طرحی در مجلس در حال تهیه است تا تمام کارگران و روستائیان از پوشش بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.

طرح بیمه کارگران و روستائیان در حال تدوین است

جلیل جعفری‌ بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان مردم دو وظیفه عمده قانون‌گذاری و نظارت دارند فعالیت آنها نیز در دو بخش ملی و منطقه‌ای است تا مشکلات و برخی کاستی‌های جامعه به سرعت برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به صورت کارشناسی لوایح و طرح‌هایی که به مجلس می‌آید را دقیق بررسی می‌کنیم و تاکنون نیز با رایی که دادیم 95 درصد طرح‌ها و لوایح وارد شده را معقول و منطقی تشخیص دادیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون بررسی طرح‌ها و لوایح مهم مجلس نهم همچنین از تدوین نقشه راه برای کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و یادآور شد: بنده به عنوان رئیس کمیته هسته‌ای و انرژی‌های نو کمیسیون انرژی مجلس با مسئولان انرژی اتمی جلساتی را برگزار کردیم تا فعالیت‌ها در این زمینه سامان پیدا کند.

جعفری بنه خلخال از شکل‌گیری طرح‌های استانی به ویژه راه‌آهن، انتقال آب از قزل‌اوزن، تسریع در چهار خطه کردن راه‌های اردبیل و انتقال گاز و استخراج نفت مغان را به صورت استانی پیگیری کرده و به دنبال به ثمر نشستن آنها هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل حوزه انتخابیه خود را بیکاری جوانان و فرصت‌های شغلی اندک در سطوح مختلف اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: مشکلات و فضای محدود کسب و کار برای جوانان تحصیلکرده از دغدغه‌های جدی است چرا که در شأن مردم ما نیست که بخش مهمی از جوانان بیکار باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان به اصلاح و تقویت جاده ارتباطی خلخال و آسفالت راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: شاخص آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان خلخال به ویژه در روستاهای این منطقه پایین است.

جعفری بنه خلخال بیان داشت: در پنج ماه گذشته سعی کردیم با مطالعه دقیق و ملاقات‌های مختلف با وزرا دستور لازم را برای حل مشکلات دریافت کنیم.

وی در پایان سخنان خود به مهمترین پروژه راهسازی در خلخال با عنوان خلخال ـ کلور ـ درام اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: احداث و تکمیل این راه می‌تواند فاصله اردبیل تا تهران را 70 کیلومتر کاهش داده و مشکلات تردد در فصل زمستان و ایام سرد سال را کاهش دهد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول