اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه خدمات درمانی جیرفت خبر داد

رضایت‌مندی 94 درصدی مراجعان بیمه خدمات درمانی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: طی بررسی و نظرهای ثبت شده در دفتر ثبت نظرها و پیشنهادهای موجود در اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت رضایت‌مندی 94,5 درصدی مراجعان برآورد شده است.

رضایت‌مندی 94 درصدی مراجعان بیمه خدمات درمانی جیرفت

ابراهیم مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد اداره بیمه خدمات درمانی این شهرستان از شهریور ماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: بازرسی‌ها به طور مستمر از مؤسسه‌های درمانی خصوصی و دولتی در سطح شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد انجام می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به 28 مورد بازرسی از مراکز ICT و نمایندگی‌های منطقه جنوب افزود: در این مناطق آموزش و پیگیری امور مربوطه، عقد قرارداد برای صدور دفترچه و پشتیبانی امور آن‌ها انجام گرفته است.

مختاری با توجه به نظارت بر مراکز بهداشتی درمانی منطقه جنوب تصریح کرد: از مؤسسه‌های بهداشتی درمانی سطح یک این منطقه نیز 628 مورد بازدید معادل 98.5 درصد انجام گرفته است.

وی ابراز داشت: از مؤسسه‌های بهداشتی درمانی خصوصی 137 مورد بازدید صورت گرفته که 105 مورد آن مؤثر بوده است.

مختاری عنوان کرد: به 80 پرونده نیز خسارت متفرقه معادل 407 میلیون و 902 هزار و 63 ریال پرداخت شده است.

رئیس اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت گفت: در زمینه اعتباربخشی نیز 68 مورد تمدید، 15 مورد عقد و هفت مورد فسخ انجام شده است.

مختاری بیان داشت: کتاب «تکریم ارباب رجوع از دیدگاه آموزه‌های اسلامی» نیز تألیف و میان کارکنان این اداره و مسئولان شهرستان‌ جیرفت و شهرهای مجاور توزیع شده است.

وی اذعان داشت: طی بررسی و جمع‌بندی نظرهای ثبت شده در دفتر ثبت نظرها و پیشنهادهای موجود در سالن انتظار اداره بیمه خدمات درمانی شهرستان جیرفت رضایت‌مندی 94.5 درصدی مراجعان برآورد شده است.

مختاری خاطرنشان کرد: همچنین این اداره در سال گذشته رتبه دوم عملکرد را در میان اداره‌های بیمه خدمات درمانی شهرستان‌های استان کرمان به دست آورده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول