اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران خبر داد

حضور برادران عالمیان در تور جهانی آلمان و لهستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از حضور برادران عالمیان در تور جهانی آلمان و لهستان خبر داد.

حضور برادران عالمیان در تور جهانی آلمان و لهستان

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نوشاد و نیما عالمیان به عنوان دو برادر ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی پینگ‌پنگ برای حضور در تور جهانی آلمان و لهستان به این دو کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دو ورزشکار مازندرانی روزهای 10 تا 14 آبان در تور جهانی که در شهر برمن آلمان برگزار می‌شود در ترکیب تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان به دیدار حریفان می‌روند.

این مسئول همچنین از اعزام این دو ملی‌پوش مازندرانی در تور جهانی لهستان خبر داد و تصریح کرد: بلافاصله پس از انجام مسابقات تور جهانی آلمان این دو برادر برای شرکت در تور جهانی لهستان به این کشور اعزام می‌شوند.

زعفری گفت: مسابقات تور جهانی لهستان نیز روزهای 17 تا 21 آبان با حضور کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران از حضور احمد جعفری به عنوان مربی این دو بازیکن در تور جهانی آلمان و لهستان خبر داد و بیان داشت: نوشاد و نیما در حال حاضر از برترین پینگ‌پنگ بازان تیم ملی کشورمان محسوب می‌شوند.

وی در ادامه یادآور شد: در مسابقات لیگ برتر پینگ‌پنگ قهرمانی کشور که هفته گذشته با حضور  ورزشکار برتر کشور در تهران برگزار شد، نوشاد عالمیان با شکست تمامی حریفان قهرمان شد و نیما نیز تنها با شکست مقابل برادرش در فینال نایب قهرمان شد.

زعفری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران بسیار خوبی با همت و تلاش مربیان در مازندران حضور دارند که می‌توانند با درخشش خود در سال‌های آینده جای برادران عالمیان و عمرانی‌ها را به خوبی پر کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول