اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

برای قهرمانی از فرصت میزبانی استفاده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: هفته آینده میزبان رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور هستیم و از این فرصت برای قهرمانی استفاده می‌کنیم.

برای قهرمانی از فرصت میزبانی استفاده می‌کنیم

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دومین دوره پیکارهای لیگ برتر پینگ‌پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور بعد از برگزاری مسابقات دور رفت روزهای پایانی هفته آینده بازی‌های دور برگشت خود را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان در دو گروه به میزبانی هیئت‌های پینگ‌پنگ استان‌های خرم آباد و قم برگزار می‌شود.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که امسال در دومین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پینگ‌پنگ کشور 12 تیم حضور دارند و بازی‌های دور رفت در دو گروه شش تیمی به صورت متمرکز در شهریور ماه برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های پینگ‌پنگ هیئت لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ارومیه، هیئت همدان، هیئت قزوین و نفت آبادان حضور دارند و از این گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.

عموییان با بیان اینکه تیم پسران هیئت پینگ‌پنگ قم در گروه دوم جای دارد، بیان داشت: گروه دوم شامل تیم‌های پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران، هیئت قم، پتروشیمی بندر امام، پاسارگاد بانه (الف)، پاسارگاد بانه (ب) و شهرداری اراک است.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم در ادامه به مسابقات دور برگشت اشاره کرد و عنوان داشت: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی شهرهای قم و خرم‌آباد در روزهای بیستم و بیست و یکم مهر ماه به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بر این اساس دیدارهای گروه اول در خرم‌آباد به سرداوری داریوش ضرغام‌پور رئیس سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ به رقابت خواهند پرداخت و تیم‌های حاضر در گروه دوم در قم نیز با سرداوری علیرضا حجازیان به میدان خواهند رفت.

عموییان عنوان داشت: پس از پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت که به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا بدین ترتیب قهرمان سال جاری لیگ نونهالان پینگ‌پنگ کشور مشخص شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول