اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری انجمن سینماگران جوان

مستند «سلحشور مجازی» در بویین زهرا تولید شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: نخستین مجموعه مستند این انجمن با نام «سلحشور مجازی» با همکاری انجمن سینماگران جوان در این شهرستان تولید شد.

مستند «سلحشور مجازی» در بویین زهرا تولید شد

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه کار تولید مستند کوتاه «سلحشور مجازی» به همت کانون انجمن سینماگران جوانان بویین زهرا در این شهرستان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در این مستند با بیانی روشنگرانه به تأثیرات و عواقب مخرب بازی‌های رایانه‌ای بر روی افکار و اذهان طیف کودک و نوجوانان جامعه پرداخته شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: نویسندگی این مجموعه داستانی کوتاه بر عهده سمانه صالحی از نویسندگان با تجربه و مطرح استانی بوده و سیدمهدی حسینی نیز کار کارگردانی این مجموعه مستند را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مراحل ویرایش و تنظیم فنی این مجموعه مستند هم‌زمان با تولید آن انجام ‌‌شده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌هایی که انجام شد تصویربرداری و میکس این مجموعه را نیز محمد فخریان از تصویربرداران موفق استان بر عهده دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تولید انیمیشن و فیلم‌های کوتاه جهش و تحولی بنیادین در عرصه‌ هنرهای نمایشی و تلویزیونی کشور است، تصریح کرد: در این زمینه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با حمایت‌های مادی و معنوی از سینماگران و تشویق آنان به ساخت چنین مجموعه‌هایی زمینه پویایی هنری جامعه را مهیا کند.

زارعی عنوان کرد: برنامه‌سازی و بهره‌گیری از نظریات کارگردانان و اساتید مطرح هنری در کشور می‌تواند نقش ویژه‌ای را در بهبود وضعیت هنری و سینمایی کشور داشته باشد.

وی تصریح کرد: توسعه و تلاش فرهنگی باید همراه با تعامل و هم‌فکری مشترک باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: جهش شاخصه‌های فرهنگی و هنری در بویین زهرا طی دو سال گذشته چشم‌گیر و بسیار رضایت‌بخش بوده است.

زارعی خاطر نشان کرد: تولیدات فرهنگی از ضروریات و دغدغه‌های مهمی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به عرصه‌های فرهنگی کشور با برنامه‌ریزی صحیح امکان‌پذیر است.

گفتنی است رضا غلامی، صدابرداری این مستند کوتاه را بر عهده داشته و مهدی حسینی نیز در بخش مدیریت تولید با این گروه سینمایی همکاری می‌کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول