اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع حفاظت از محیط زیست

فیلم مستند منطقه امن تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: فیلم مستند منطقه امن با موضوع حفاظت از محیط زیست در اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم تولید شد.

فیلم مستند منطقه امن تولید شد

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آموزشی در حوزه محیط زیست به منظور کنترل وضعیت آن اظهار داشت: در تابستان امسال برای بیش از 250 نفر در اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم و با همکاری سازمان‌ها و نهادهای دیگر، دوره آموزشی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این مدت هفت عنوان آموزشی برای آگاه‌سازی جامعه در زمینه مسائل مربوط به محیط زیست و موضوعات عمومی در قم برگزار شده است که کارکنان اداره حفاظت محیط زیست در این دوره‌ها حضور فعال داشته‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به دیگر اقدامات آموزشی عنوان داشت: در تابستان امسال 3 هزار بروشور آموزشی در عناوین مختلف به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم در مسائل مربوط به محیط زیست منتشر و در فرصت‌هایی مانند نمایشگاه هفته دولت توزیع شده است.

رکنی گفت: در قالب این بروشورها اهمیت مواردی مانند جداسازی زباله از مبدأ برای مخاطبان توضیح داده شده است که این آگاهی‌بخشی‌ها می‌تواند بسیار برای پیشبرد اهداف حفاظت از محیط زیست مفید باشد.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از بهترین ابزارهایی که می‌شود استفاده کرد، سینما و هنرهای تصویری است که با قدرتی که دارند می‌توانند مفاهیم مورد نیاز ما را برای مخاطب درونی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم اظهار کرد: در این راستا اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم، فیلم مستند منطقه امن را با موضوع محیط زیست تهیه کرده است.

وی افزود: این مستند 12 دقیقه‌ای با روشی هنرمندانه بخشی از پیام‌هایی را که ما می‌خواهیم برای مخاطب خود شرح دهیم را به زبان تصویر بیان کرده است.

رکنی ادامه داد: اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم از اینگونه آثار که در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت محیط زیست تولید می‌شود، حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول