اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس خواستار شد

حمایت مسئولان از شرکت لوله‌سازی اهواز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: حمایت از لوله‌سازی اهواز می‌تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کند و باعث خودکفایی در این حوزه شود.

حمایت مسئولان از شرکت لوله‌سازی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید راضی نوری صبح امروز در بازدیدی که از شرکت لوله سازی اهواز اظهار داشت: حمایت از لوله‌سازی اهواز می‌تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کند و باعث خودکفایی در این حوزه شود و همچنین با تولید انواع لوله با قطرهای مختلف نیاز به واردات لوله را برطرف می‌کند.

وی به احداث کارخانه اسپیرال (لوله‌های قطور) اشاره کرد و گفت: برای حمایت از اینگونه کارخانه‌ها باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم و با راهکارهای درست زمینه شکوفایی صنعت لوله‌سازی را به وجود آوریم.

 

وی گفت: این شرکت تنها تولیدکننده لوله‌های مقاوم گاز ترش است و قریب 3 هزار نفر در این شرکت اعم از نیروهای متخصص و غیرمتخصص مشغول به کار هستند و ضمن توجه تمام مسئولان باید تلاش کنیم برای رفع موانع موجود بر سر راه این کارخانه تمام تلاش خود را کنیم.

نوری ضمن دیدار از تمام قسمت‌های لوله‌سازی اهواز گفت: بکارگیری تمام ظرفیت کارخانه می‌تواند مشکل بیکاری تعداد زیادی از کارگران که به علت تعطیل شدن یکی از بخش‌هایی آن اتفاق افتاده است را برطرف کند.

 

نماینده شوش گفت: این مجموعه فرصت اشتغال‌زایی بسیار خوبی به وجود آورده است و توانسته رقم قابل توجهی به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کند و تمام مسئولان برای حل مشکلات این کارخانه باید تلاش بیشتری را به کار گیرند.

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: کارخانه لوله‌سازی اهواز به عنوان یک کارخانه که تولید آن جزء تولیدات داخلی محسوب می‌شود در زمینه کیفیت محصولات خود قدم‌های بسیار خوب برداشته است و حمایت از آن با وجود تحریم‌های موجود باعث رفع نیاز به واردات در این بخش می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول