اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ادیب‌یزدی:

مسئولان با یکدیگر اختلاف اساسی ندارند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گقت: مسئولان با یکدیگر اختلاف اساسی ندارند و اختلافات موجود مسئولان اختلافات روبنایی، ساختگی، پوشالی، تبلیغاتی و غیرواقعی است.

مسئولان با یکدیگر اختلاف اساسی ندارند

حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی در حاشیه حضور در نشلج کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از سوی دشمن برای اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود، اما برخی افراد که دولت را عامل تحریم‌ها معرفی می‌کنند واقعاً بی‌انصافی است.

وی، به هم ریختن بازار ارز را به دلیل زیاده‌خواهی صاحبان سرمایه‌های کلان و طمع سرمایه‌داران داخلی دانست و افزود: جو به وجود آمده بازار ارز در هفته گذشته که منجر به شتاب افزایش قیمت ارز شد به دلیل بی‌صبری افراد نیازمند به ارز و مصرف‌زدگی حاکم بر جامعه بود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با وجود کنترل برخی از اقلام مصرفی اما هنوز میزان مصرف به نسبت جمعیت کشور افزایش داشته که با افزایش مصرف نسبت به عرضه موجب التهاب ارزی می‌شود.

ادیب‌یزدی با اشاره به اینکه در چنین التهاب ارزی قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بیشتر از همه لطمه می‌خورد ابراز داشت: انتظار می‌رود با سیاست‌های سریعی که دولت اعمال می‌کند بتواند این وضعیت را به نقطه متعادلی برساند.

وی از نسبت دادن برخی حرف‌های ناروا به رئیس‌جمهوری توسط برخی از ائمه جمعه گلایه کرد و گفت: انصاف نیست ما مشکلاتی را که استکبار جهانی با انواع ترفندهای خود به ما اعمال می‌کند آن را به گردن شایسته‌ترین سربازان مدافع حقیقت و ماهیت انقلاب اسلامی بیاندازیم.

این استاد حوزه علمیه قم از مسئولانی که تریبون در اختیارشان قرار دارد خواست تا در تحلیل‌های خود دقت بیشتری داشته باشند تا ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

ادیب‌یزدی در ادامه بخشی از هجمه‌های انجام شده به ریاست‌جمهوری را نوعی فشار برای ایجاد جو تبلیغاتی در انتخابات پیش‌رو دانست و یادآور شد: خیلی‌ها عادت دارند با نزدیک شدن به انتخابات نقاط ضعف را برای تصاحب کردن آرای مردم برجسته کنند و خودشان را به عنوان نیروهای معترض و مخالفان حاکمیت دولت جا بزنند.

به گفته وی، خدمات دولت نهم و دهم به مردم در بسیاری از بخش‌ها بی‌سابقه است و شجاعت رئیس‌جمهور در ارائه خدمات جانانه و عمیق بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

ادیب‌یزدی از ایجاد همدلی و همراهی به عنوان عناصر مهم ایجاد وحدت و جو همدلی نیروها در آستانه انتخابات نام برد و متذکر شد: در شرایط حساس انتخابات پیش‌رو به جای اینکه نیروی خود را صرف تخریب یکدیگر کنیم باید از آن برای روشنگری مردم و ایجاد جو وحدت و برادری استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل عدم همکاری، برخی خدمات دولت کاهش یافته که برای جبران آن نیاز به وحدت و همکاری تمامی نیروها است.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه مسئولان با یکدیگر اختلافات اساسی ندارند گفت: اختلافات موجود مسئولان اختلافات روبنایی، ساختگی، پوشالی، تبلیغاتی و غیرواقعی است.

به گفته ادیب‌یزدی مسئولان کشور همه از وفاداران به نظام و سربازان سابقه‌دار نظام و امام هستند و باید در شرایطی که کشور از سوی آمریکا و کاخ سیاه‌نشین‌های جنایت‌کار به بمب‌باران اتمی تهدید شده‌ایم نباید در جهت تخریب و حذف یکدیگر اقدام کنیم.

استاد حوزه علمیه قم اضافه کرد: تمامی نیروها باید به حرمت رأی مردم، نظام و مقام معظم رهبری خود را در جهت کمک به دولت قرار داده و اجازه بدهند در مدت باقی مانده از دولت دهم، طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی و آبادانی را با اقتدار به پایان برساند و ما نیز کشور را به سمت و سوی آرامش و آماده شدن برای جو انتخاباتی کاملاً مبتنی بر عدالت و حق سوق بدهیم و اجازه ندهیم توطئه‌های استکبار و صهیونیسم، انسجام ما را زیر سؤال ببرد. 

وی متذکر شد:به نظرم من از امروز به بعد وقت ایجاد تفاهم و جو همدلی است؛ باید از مصاحبه‌های تنش‌زا، تحریک‌کننده و التهاب‌آور پرهیز کرده و همه در جهت منویات دولت مورد تأیید مقام معظم رهبری که بارها وفاداری خود را ثابت کرده گام برداشته تا دولت بتواند به کارهای نیمه‌کاره خود برسد.

ادیب‌یزدی همچنین از وکلای مردم که با رأی مردم روی کار آمده‌اند خواست تا از اقدامات تنش‌زا علیه دولت دست برداشته و با دریادلی و صعه نظر و همدلی کارها پیگیری شود.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول