اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس:

هدف اصلی دشمن تفرقه بین مسئولان و مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف اصلی دشمن تفرقه بین مسئولان و مردم است.

هدف اصلی دشمن تفرقه بین مسئولان و مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استانتهران به‌نقل از روابط‌عمومی دفاتر نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: امروز گاوچران‌های آدم‌کش قرن نوزدهم با شعار دموکراسی و دفاع از حقوق بشر، ملت‌های منطقه و مستضعفان جهان را چپاول می‌کنند و ما در مقابل آنها نباید اتحاد خود را از دست بدهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده درصدد آن هستند تا سد راه پیشرفت تمدن غنی اسلامی و ایرانی شوند و با غارت کشورهای مستضعف منطقه، فشار خود را بر ایران اسلامی مضاعف کرده‌اند، ما نباید غافل باشیم.

وی در ادامه افزود: چرا مطامع رژیم صهیونیستی این رژیم خبیث با غارت و آدم‌کشی در منطقه جا خوش کرده و خواب تسلط بر خاورمیانه را می‌بینند و ما آنها را نادیده می‌گیریم و چرا اهانت غرب به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیغمبر اکرم را ساده می‌انگاریم و چرا چنگ و دندان آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آدم‌کش آنها را نمی‌بینیم؟

نقوی‌حسینی بیان داشت: چرا آلت دست بودن سازمان ملل، شورای امنیت، آژانس انرژی هسته‌یی، کمیسیون حقوق بشر، اتحادیه اروپا و امثال آن را نادیده می‌گیریم و چرا اتحاد نامقدس دنیای کفر و ظلم علیه خط مقدم مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس را نمی‌بینیم؟ سوال من این است که اگر می‌بینیم و آگاهیم پس چرا فریادهای خود را بر سر آنان نمی‌زنیم؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چرا کینه‌ی خود را به سوی آنان نشانه نمی‌گیریم و چرا بغض مقدس خود را متوجه جنایات و توطئه‌های آنها نمی‌کنیم و خشم انقلابی خود را علیه آنان به کار نمی‌بریم؟

وی خاطرنشان کرد: آیا نمی‌دانیم هدف دشمن این است که نفرت، کینه و خشم انقلابی ملت ما را به اردوگاه انقلاب برگرداند و نمی‌دانیم هدف اصلی دشمن ایجاد اختلاف بین مسئولین و تفرقه بین ملت است و به دنبال رو در رو قرار دادن نیروهای دلسوز و زحمت‌کش انقلاب در مقابل یکدیگر است و در پی تخریب نیروهای انقلاب و مسئولین خدمتگزار به دست یکدیگر است.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: ما نباید هرگز این جمله وزیر امور خارجه سابق انگلستان را فراموش کنیم که گفت ما تحریم‌ها را با دو هدف درگیر کردن و رو در رو قرار دادن نیروها و مسئولین جمهوری اسلامی ایران در مقابل یکدیگر و سقوط اقتصاد کشور و در نتیجه ایجاد نارضایتی و اعتراضات مردمی علیه ایران اتخاذ کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با مطرح کردن این سوال که رسالت ما در استراتژی دشمن چیست، گفت: با صراحت تاکید می‌کنم در شرایط امروز هر قلم، زبان، تریبون، اظهارنظر، موضع‌گیری و مصاحبه‌ای که در راستای دو استراتژی گفته شده دشمن به کار گرفته شود در خدمت دشمن بوده و در زمین دشمن عمدا یا سهوا بازی کردن است و قطعا خائن به ملت، کشور، انقلاب و نظام است.

وی افزود: لازم است در شرایط فعلی همه با دست بر دست یکدیگر به حفظ اتحاد بپردازیم و عقل، شرع و مصلحت حکم می‌کند وحدت را حفظ نماییم و گوش به فرمان ولی امر خود باشیم و از تفرقه و تشتت دست برداریم.

نقوی‌حسینی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اظهار کرد: مردم با استقبال بی‌نظیر خود از رهبرشان نشان دادند که پیوند مسئولین و ملت، ملت و مسئولین و ملت و مسئولین با رهبرشان ناگسستنی است و علی‌رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها پای آرمان‌ها و انقلاب خویش ایستاده‌اند.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در بخش پایانی صحبت‌های خود با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: بخش پیشوا، ورامین، قرچک و توابع با داشتن صنایع و امکانات مناسب ظرفیت تبدیل شدن به یک استان واحد را دارد بنابراین از مسئولان و رییس‌جمهور می‌خواهیم که به این حق وارثان قیام تاریخی 15 خرداد توجه کنند و به وعده‌های خود در سفرهای استانی عمل کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول