اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان:

اقتدار بسیج دلیل پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان گفت: اقتدار و عزت بسیج عامل مؤثر و مهم در پیشرفت و توسعه کشور است.

اقتدار بسیج دلیل پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین حجت‌الاسلام علی‌اکبر بیگدلی در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان با بیان اینکه شجره طیبه صالحین از رویکرد‌‌های اصلی بسیج برای مبارزه با جنگ نرم است، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی ضامن پایداری و بقای نظام اسلامی است.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان اضافه کرد: ملت ایران امروز با بصیرت و پایداری برابر دشمنان و زیاده‌خواهان ایستاده و از حریم خود پاسداری می‌کند.

وی با بیان اینکه خانواده‌‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت ایران هستند، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم امروز مدیون تلاش‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان هستند.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان تاکستان ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون وظیفه حراست از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و در این راستا همت کرده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول