اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری فردوس خبر داد

تملک 17 هزار متر مربع زمین برای توسعه آرامستان فردوس

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری فردوس از خرید و تملک حدود 17 هزار و 315 متر مربع زمین از مالکان مجاور بهشت اکبر این شهرستان خبر داد.

تملک 17 هزار متر مربع زمین برای توسعه آرامستان فردوس

حسین داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: به منظور ساماندهی و توسعه آرامستان بهشت اکبر شهرستان فردوس زمین‌های مجاور آرامستان از مالکان خریداری شده است.

وی گفت: خرید و تملک 17 هزار و 315 مترمربع زمین برای توسعه آرامستان شهرستان فردوس با هزینه‌ای بالغ بر یک‌ میلیارد و 750 میلیون ریال انجام شد.

سرپرست شهرداری فردوس با اشاره به موقعیت ترانزیتی و تردد بسیار بالای مسافران و زائران امام رضا (ع) از این شهرستان افزود: به منظور رفاه حال مسافران و زائران همچنین ایجاد فضای مناسب برای پذیرایی از مهمانان زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع از محدوده پارک گردشگری تون برای احداث مجتمع گردشگری به بخش خصوصی واگذار شده است.

داستانی تصریح کرد: با توجه به قرار داشتن پارک گردشگری تون در بافت قدیم شهرستان، سعی شده است که همه شاخص‌های میراث فرهنگی در احداث مجتمع گردشگری مورد توجه قرار ‌گیرد.

*پیشرفت 70 درصدی پارک بانوان در فردوس

سرپرست شهرداری فردوس از پیشرفت 70 درصدی پارک بانوان این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد فضای ورزشی و تفریحی مناسب ویژه بانوان عملیات احداث پارک بانوان از سال گذشته آغاز و تاکنون بیش از 500 میلیون تومان اعتبار در این پارک هزینه شده است.

داستانی افزود: اجرای 2 هزار و 500 مترمربع دیوارکشی، اجرای 4 هزار و 200 مترمربع کف‌سازی و بلوکه‌چینی و اجرای یک‌هزار و 400 مترمربع خطوط اصلی آب غیرشرب از جمله اقدامات انجام شده در پارک بانوان فردوس است.

وی تصریح کرد: با نصب وسایل ورزشی بدنسازی، مبلمان شهری و سیستم روشنایی پیش‌بینی‌ می‌شود پارک بانوان شهرستان فردوس طی چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول