اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

پروژه‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اجرای 26 پروژه در قالب پروژه‌های مهر ماندگار در شهرهای مختلف استان، پروژه‌های مهر ماندگار را از هدایای ارزشمند دولت دهم به مردم دانست.

پروژه‌های مهر ماندگار هدیه ارزشمند دولت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست ارزیابی روند اجرایی طرح‌های مهر ماندگار استان مرکزی اظهار داشت: با تصمیم دولت 26 پروژه در قالب پروژه‌های مهر ماندگار در استان تعریف شده است که روند پیشرفت فیزیکی این پروژ‌ه‌ها روند قابل قبولی است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار از خدمات ارزشمند دولت دهم به شمار می‌رود، تصریح کرد: به سامان رساندن پروژه‌هایی که در طی سال‌های گذشته به دلیل مشکلات اعتباری به صورت نیمه‌کاره رها شده بودند، از ابتکارات مهم دولت است که مسئولان باید بکوشند این پروژه‌ها را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانند.

استاندار مرکزی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار استان خاطر نشان کرد: تکمیل مرکز درمانی شبانه‌روزی خنداب با 2 هزار و 400 متر مربع زیربنا و پیشرفت فیزیکی 70 درصد، پروژه مرکز بحران علوم پزشکی اراک با 4 هزار و 200 متر زمین و 2 هزار و 200 متر بنا، پلی کلینیک خمین، آسفالت راه روستایی به طول 150 کیلومتر،  واحد شیمیایی و دارویی پترو تک شازند، پروژه تالار مرکزی اراک، آبرسانی به کل شهر اراک از سد کمال‌صالح و راه‌اندازی تاسیسات فاضلاب و آبرسانی به شهر ساوه بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار استان مرکزی است که مسئولان ذی‌ربط باید همه همت و تلاش خود را برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 35 کیلومتر خط انتقال آب به شهرستان ساوه کامل شده و انتظار می‌رود تا پایان سال این پروژه که در نوع خود بسیار مهم است به بهره‌برداری برسد گفت: بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان خمین و مرکز فوریت‌های حوادث شهرستان اراک باید تخصیص داده شود تا این پروژه‌ها نیز به موقع تکمیل شوند.

شعبانی‌فرد با تاکید بر لزوم سرعت بخشی به عملیات اجرای طرح‌های مهر ماندگار گفت: اجرای این طرح‌ها برکات بسیار ارزشمندی برای مردم استان به ارمغان خواهد آورد که باید از دولت به واسطه اجرای این پروژه‌ها قدردانی کرد.

به گفته وی اجرای این طرح‌ها همچنین بخشی از مشکل اشتغال استان را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول