اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار سمنان تاکید کرد

اجرای هرچه سریع‏تر طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان بر لزوم اجرای هر چه سریع‏تر طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان تاکید کرد.

اجرای هرچه سریع‏تر طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در جلسه کمیته اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان با حضور رئیس و دیگر اعضای کمیته از دستگاه‏های اجرایی مرتبط برگزار شد، ضمن اشاره به بازدید محرابیان دستیار ویژه ریاست جمهوری در زمینه طرح‏های مهر ماندگار استان، خواستار اجرای هر چه سریع‏تر این طرح‏ها شد.

وی ابراز امیدواری کرد: همه دستگاه‏های مرتبط باید از فرصت سفر محرابیان به استان سمنان به نحو احسن استفاده کنند و تبلیغات و اطلاع‏رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود.

رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان افزود: باید از همه ظرفیت‏ها از جمله تبلیغات محیطی در میادین، مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و مسیرهای پرتردد با استفاده بنر، بروشور و ... و همچنین استفاده از فضای دیجیتال و اطلاع‏رسانی در وب‏سایت‏ها استفاده شود.

کارخایی همچنین تاکید کرد: لازم است در همه تبلیغات و اطلاع‏رسانی‏ها از آرم طرح مهر ماندگار استفاده شود.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار استان، گزارش اقدامات و فعالیت‏های دستگاه مربوطه را در زمینه تبلیغات و اطلاع‏رسانی طرح‏های مهر ماندگار مربوطه ارائه کردند.

همچنین رئیس کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات طرح‏های مهر ماندگار استان سمنان با توجه به گروه‏های کاری ایجاد شده شامل بهداشت و درمان، فرهنگی، نیرو و انرژی،‌ زیرساخت و صنعت و فناوری، از اعضای این کمیته خواست تا بر اساس گروه‏های کاری به صورت مشترک برنامه‏های تبلیغاتی و اطلاع‏رسانی را برنامه‏ریزی کنند.

کارخایی افزود: مصاحبه مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی مشترک برای مدیران دستگاه‏های اجرایی در استان سمنان باید پیش‏بینی شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول