اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم کم‌توانان ذهنی:

دومین قهرمانی جهان را برای ایران به ارمغان می‌آوریم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش قمی تیم فوتسال کم‌توانان ذهنی کشورمان از تلاش تیم ملی برای کسب دومین قهرمانی متوالی جهان خبر داد.

دومین قهرمانی جهان را برای ایران به ارمغان می‌آوریم

مهدی مولایاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برپایی مرحله جدیدی از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کم‌توانان ذهنی کشورمان تصریح کرد: این اردو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان هم‌اکنون در تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در واقع بعد از پشت سر گذاشتن سه مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتسال، این چهارمین مرحله اردو آمادگی تیم ملی فوتسال افراد دارای معلولیت ذهنی است که در فاصله اندک باقی مانده تا مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود.

ملی‌پوش قمی تیم فوتسال کم‌توانان ذهنی افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی 2012 جهان از هفته قبل در تهران آغاز شده است و تا روز دوشنبه در این اردو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شرایط اردوی تیم ملی بسیار خوب است و تقریباً نفراتی در تیم ملی حضور دارند که سال گذشته در کنار یکدیگر موفق شدیم با تلاش کادر فنی تیم عنوان قهرمانی جهان را در کشور ایتالیا کسب کرده و مدال طلا را به خود اختصاص بدهیم.

مولایاری عنوان داشت: این تیم هم‌اکنون نیز قابلیت‌های بسیار بالایی دارد و بازیکنان از نظر فنی و تاکتیکی به خوبی خود را با خواسته‌های کادر فنی تطبیق داده‌اند و ان‌شاءالله به جام جهانی فرانسه می‌رویم تا از عنوان قهرمانی دوره گذشته خود دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امکاناتی که مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای این اردو تدارک دیده‌اند در سطح بسیار خوبی است و مطمئنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ما خواهیم توانست در مسابقات جهانی فرانسه برای دومین بار متوالی بر سکوی قهرمانی جهان بایستیم.

ملی‌پوش قمی تیم فوتسال کم‌توانان ذهنی کشورمان بیان داشت: هدف ما این است که آنقدر قوی و مطمئن ظاهر شویم که مبادا احساس شود که قهرمانی سال گذشته ما در مسابقات جهانی ایتالیا اتفاقی بوده است.

مهدی مولایاری ملی‌پوش ارزنده فوتسال استان قم سال گذشته با گل‌های خود در دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی کم‌توانان ذهنی جهان در کشور ایتالیا موجب برتری تیم ملی کشورمان برابر میزبان و قهرمانی ایران شد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول