اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

دوره آموزش پدافند غیرعامل در شوشتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان شوشتر از برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و حضور در این کلاس‌ها برای همه کارکنان بسیار ضروری است.

دوره آموزش پدافند غیرعامل در شوشتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، جواد شریعتی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس آموزش هزار نفر در زمینه پدافند غیر‌عامل در سطح شهرستان شوشتر در دستور کار خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به نیازهای ضروری برای آموزش پدافند غیرعامل افزود: در این زمینه باید اطلاعات، جامع و به‌روز باشد و در تلاش هستیم تا مقدمات این مهم را با برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد در بازه‌های زمانی مختلف فراهم کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شوشتر پیش‌بینی شده است، خاطر‌نشان کرد: در این ایام نیروهای فوریت‌های پزشکی و بخش‌های اورژانس شهرستان شوشتر به ‌طور کامل آماده باش هستند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان شوشتر افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، در اختیار قرار دادن آمبولانس در مراسم‌های هفته دفاع مقدس، ارائه خدمات درمانی به صورت ویژه و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

شریعتی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در بخش درمان شوشتر گفت: فاز دوم دانشکده علوم پزشکی شوشتر برای احداث نیازمند اعتبار میلیاردی است اما برای آغاز به کار فعالیت عمرانی در این فاز دانشکده اعتباری هر چند اندک از طرف دانشگاه علوم پزشکی در اختیار گذاشته شده است.

وی این اعتبار را ژبالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کرد که از طرف ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای آغاز فاز دوم دانشکده شوشتر اختصاص داده شده است.

دبیر شورای سلامت شهرستان شوشتر خاطر‌نشان کرد: در فاز نخست این دانشکده بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه و بخشی از این اعتبار توسط خیران سلامت در شوشتر تأمین شده است.

شریعتی افزود: در ماه‌های گذشته اقدامات بسیار تأثیر‌گذاری در بخش درمان شهرستان شوشتر انجام شده است که مهم‌ترین آن‌ها افزایش ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه آی.سی.یو بیمارستان خاتم‌الانبیاء است.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای این کار افزود: اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت و تجهیز این بخش نیاز است که امیدواریم در اسرع وقت این رقم تأمین شود.

به گفته این مسئول، در روزهای گذشته با پیگیری‌‌های انجام شده یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان الهادی شوشتر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول