اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های والیبال بانوان امیدهای استان قزوین

تیم والیبال قزوین قهرمان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان از قهرمانی تیم بانوان قزوین در رقابت‌های قهرمانی امیدهای استان خبر داد.

تیم والیبال قزوین قهرمان شد

محمد پژوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم بانوان قزوین با کسب 18 امتیاز توانست عنوان قهرمانی این مساقات را از آن خود کند، اظهار کرد: این مسابقات با حضور چهار تیم قزوین، البرز، تاکستان و آبیک به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته دوم بانوان کشور در قزوین خبر داد و گفت: این مسابقات پنجم تا دهم آبان ماه به مدت شش روز در سالن بعثت قزوین برگزار می‌شود.

پژوه عنوان کرد: دو تیم برتر این مسابقات به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

دبیر هیئت والیبال استان قزوین با اشاره به اینکه بانوان استان برای حضور در این مسابقات آخرین تمرینات خود را دنبال می‌کنند، افزود: امیدوار هستیم بانوان استان با انگیزه بالا و جنگندگی بتوانند به طور مستقیم جواز حضور در لیگ دسته اول بانوان کشور را کسب کنند.

پژوه همچنین با اشاره به حضور تیم والیبال آینده‌سازان قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در قزوین گفت: متأسفانه در حال حاضر به علت نبود اسپانسر سرنوشت حضور این تیم برای حضور در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

دبیر هیئت والیبال استان همچنین با اشاره به اینکه اگر حمایت کننده مالی پیدا نکنیم، طبیعتا نمی‌توانیم در لیگ حضور داشته باشیم، افزود: تلاش ما این است که تا مدت کمتر از یک ماه باقیمانده تا فرصت حضور در لیگ بتوانیم با یافتن اسپانسر در این مسابقات حضور داشته باشیم.

پژوه با اشاره به دوران درخشش والیبالیست‌های استان در سال‌های نه چندان دور گفت: امیدوار هستیم روند رو به رشد ورزشکاران در این رشته ورزشی ارتقا داشته باشد تا در آینده‌ای نزدیک باز هم بتوانیم افتخارات روزهای گذشته را با تلاش و برنامه‌ریزی مناسب به دست بیاوریم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول