اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مازندران

تورنمنت تیم‌های لیگ برتری والیبال آغاز شد

خبرگزاری فارس: تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال باشگاه‌های کشورمان از صبح امروز در بابلسر آغاز شد و کاله مازندران تیم‌ پیروز روز نخست این رقابت‌ها بود.

تورنمنت تیم‌های لیگ برتری والیبال آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال باشگاه‌های کشورمان در شهرستان بابلسر آغاز شد.

تیم والیبال نوین کشاورز تهران که در آستانه آغاز لیگ برتر والیبال در مازندران اردو زد به نوعی میزبان این رقابت‌ها است که به همراه کاله مازندران، آلومینیوم المهدی بندرعباس و میزان خراسان رضوی رقابتی چهار جانبه را در سالن ورزشی مهر این شهرستان به راه انداخته است.

این رقابت‌ها به مدت سه روز پیگیری می‌شود که در آن تیم‌ها به صورت دوره‌ای با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

در روز نخست این رقابت‌ها کاله مازندران که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر والیبال بوده با بازیکنانی نظیر فرهاد قائمی، پتکویچ، رضا قرا، حمزه زرینی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، عادل غلامی و محمد موسوی عراقی که کلکسیونی از ملی‌پوشان را با مربیگری بهروز عطایی تشکیل داده است در اولین دیدار روبه‌روی آلومینیوم المهدی بندرعباس صف‌آرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک شاگردان محمدرضا دامغانی را از پیش رو بردارد.

در دومین دیدار روز نخست این رقابت‌ها، شاگردان مسعود آرمات در نوین کشاورز تهران مقابل میزان خراسان رضوی قرار گرفتند.

این دیدار نیز با نتیجه سه بر دو به سود نوین کشاورز به پایان رسید.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با تمام بازیکنان ملی‌پوش و ترکیب اصلی خود وارد تورنمنت شدند تا مربیان و کادر فنی بتوانند بازیکنان را محک جدی زده و قدرت و آمادگی آنها را در میادین ورزشی تست کنند.

حضور بازیکنان سرشناس خارجی به همراه برترین‌های والیبال کشورمان توانسته بر سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها افزوده و تیم‌ها را برای نبرد با حریفان مصمم‌تر کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول