اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز تورنمنت تیم‌های لیگ برتری والیبال

والیبالیست‌های کاله و خراسان پیروز شدند

خبرگزاری فارس: در دومین روز تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال کاله مازندران و میزان خراسان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

والیبالیست‌های کاله و خراسان پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، پرونده دومین روز تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال باشگاه‌های کشورمان که سه شنبه این هفته در بابلسر آغاز شد با پیروزی کاله مازندران و نماینده خراسان رضوی بسته شد.

در نخستین دیدار این روز تیم والیبال کاله مازندران مقابل نوین کشاورز تهران در سالن ورزشی مهر صف‌آرایی کرد که در دیداری که شاگردان بهروز عطایی روز راحتی داشتند با نتیجه سه بر صفر شاگردان مسعود آرمات را شکست دادند.

صبح امروز در دومین دیدار این رقابت‌ها که به مدت سه روز به صورت دوره‌ای در بابلسر پیگیری می‌شود شاگردان جبار قوچانی‌نژاد در میزان خراسان رضوی توانستند با نتیجه سه بر یک تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس را از پیش رو بردارند.

این تورنمنت چهارجانبه در آستانه آغاز لیگ برتر والیبال برگزار می‌شود که تیم‌ها در آخرین روزهای تمرینات پیش‌فصل خود با انجام کارهای آمادگی جسمانی، تمرینات آماده‌سازی و گروهی به بازی‌های تدارکاتی روی آورده‌اند.

این بازی‌ها می‌تواند به کادر فنی و مربیان تیم در شناخت هرچه بیشتر نقاط ضعف، قوت، شرایط عملکرد والیبالیست‌ها، میزان آمادگی و پتانسیل تیم کمک بسزایی کند.

کاله مازندران تاکنون در این تورنمنت با دو پیروزی در صدر جدول قرار دارد.

در روز سوم این رقابت‌ها میزان خراسان رضوی به مصاف کاله مازندران رفته و بانک کشاورزی با آلومینیوم المهدی بندرعباس دیدار می‌کند تا تیم‌های اول تا سوم این مسابقات رونمایی شوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول