اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدرنشینی کاله مازندران

تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال پایان یافت

خبرگزاری فارس: تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال با صدرنشینی کاله مازندران به کار خود پایان داد.

تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سومین و آخرین روز تورنمنت چهارجانبه تیم‌های لیگ برتری والیبال کشورمان که در شهر ساحلی بابلسر دنبال شد با پیروزی تیم‌های والیبال میزان خراسان رضوی و آلومینیوم المهدی بندرعباس همراه بود.

در دیدار نخست روز پایانی کاله مازندران با نتیجه سه بر دو نتیجه را به میزان خراسان رضوی واگذار کرد تا شاگردان بهروز عطایی نخستین شکست خود در این تورنمنت تدارکاتی را مقابل نماینده مشهد و یاران جبار قوچانی‌نژاد تجربه کنند.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز توانست با نتیجه سه بر یک نوین کشاورز تهران را از پیش رو بردارد.

در پایان این رقابت‌ها کاله مازندران با دو پیروزی و یک شکست و کسب هفت امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها شد و تیم‌های میزان خراسان رضوی با شش امتیاز، آلومینیوم المهدی بندرعباس با سه امتیاز و نوین کشاورز تهران با دو امتیاز به ترتیب مکان‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

این مسابقات در سالن ورزشی مهر بابلسر پیگیری شد تا تیم‌ها به مدت سه روز به صورت دوره‌ای با یکدیگر روبه‌رو شوند.

با توجه به اینکه اواخر ماه جاری لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فصل جدید خود را آغاز خواهد کرد تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در تمرینات پیش‌فصل خود به سر می‌برند و با انجام کارهای آمادگی جسمانی، تمرینات آماده‌سازی و گروهی برای شناخت هرچه بیشتر نقاط ضعف، قوت، شرایط عملکرد والیبالیست‌ها، میزان آمادگی و توانایی تیم به بازی‌های تدارکاتی روی می‌آورند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول