اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از روزهای قبل آغاز لیگ برتر والیبال گزارش می‌دهد

کاله مازندران مستعد حضور مقتدارانه در لیگ والیبال

خبرگزاری فارس: تمرینات آماده‌سازی والیبال کاله مازندران تیمی که سال گذشته را با قهرمانی در این رقابت‌ها جشن گرفت روز به روز منسجم‌تر می‌شود.

کاله مازندران مستعد حضور مقتدارانه در لیگ والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، با توجه به اینکه لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در کمتر از یک هفته آغاز می‌شود تمرینات آماده‌سازی کاله مازندران تیمی که سال گذشته را با قهرمانی در این رقابت‌ها جشن گرفت روز به روز منسجم‌تر می‌شود.

این تیم که چهارمین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند دو عنوان سومی و یک عنوان قهرمانی را در کارنامه ورزشی دارد همچنین این تیم اوایل امسال نیز توانست با حضور در لیگ قهرمانان والیبال آسیا به عنوان نماینده ایران اسلامی به جایگاه سوم دست یابد.

کاله از دو ماه گذشته تمرینات خود را برای آغازی قدرتمندانه در فصل جدید با تعدادی از بازیکنان آغاز کرده و هم‌اکنون بعد از راه‌یابی تیم ملی والیبال کشورمان به لیگ جهانی با تمامی نفرات کار خود را دنبال می‌کند.

اگرچه بازیکنانی موثری همانند علیرضا نادی، میرسعید معروف، فرهاد نظری افشار و آرش صاقیانی از این تیم جدا شدند، ولی با درایت و تدبیر کادر فنی و عطایی سرمربی جوان این تیم بازیکنان ملی‌پوش و آینده‌داری همانند محمد موسوی عراقی، فرهاد قائمی، پتکویچ، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری به جمع دیگر والیبالیست‌های این تیم نظیر حمزه زرینی، شهرام محمودی، عادل غلامی، عبدالرضا علیزاده، مهدی رنجبر، رضا قرا و میلاد عبادی‌پور تیمی جوان و پرنشاط را رقم زدند تا از نظر بسیاری از کارشناسان، کاله توانسته برای لیگ پیش رو در جذب نسبت به سال گذشته بهتر عمل کرده باشد. 

حضور تماشاگران پرشور کاله مازندران در تمرینات سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل که محل برگزاری دیدارهای خانگی تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال است، نشانده بی‌تابی والیبال‌دوستان و مشتاقان ورزش این شهرستان برای شروع مجدد لیگ برتر است تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی این تیم قهرمان مازندران به همراه تماشاگرانش باشیم.

البته شاگردان بهروز عطایی که این روزها کار بسیار سختی را پیش رو دارند به همراه محمد شریعتی ملی‌پوش سابق والیبال کشورمان در حال انجام فعالیت‌های گروهی و تیمی هستند.

در روزهای پیش فصل نیز کاله مازندران فرصت را از دست نداده و علاوه بر انجام بازی‌های تدارکاتی متعدد هفته گذشته در تورنمنت چهارجانبه بابلسر شرکت داشت تا در حضور تیم‌های نوین کشاورز تهران، آلومینیوم المهدی بندرعباس و موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی بیشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شود.

از دیگر زیبایی‌های لیگ برتر در سال 91 حضور بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف و جذب بازیکنان خارجی صاحب‌نام در این دوره از رقابت‌ها است که می‌تواند بیش از گذشته بر سطح کمی و کیفی این مسابقات بیافزاید.

با انجام مراسم قرعه‌کشی بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم تیم‌ها حریفان خود را شناختند که هفته نخست آن روز چهارشنبه 26 مهر ماه سال برگزار می‌شود.

در نخستین هفته این رقابت‌ها 12 تیم در شش دیدار به طور همزمان با هم روبه‌رو می‌شوند که کاله مازندران باید در تهران به مصاف نوین کشاورز پایتخت برود.

برنامه بازی‌های تیم والیبال کاله مازندران تا پایان نیم فصل اول این دوره از رقابت‌ها برای اطلاع علاقمندان والیبال به شرح ذیل آمده است.

البته نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال کشوردر سال جاری از 16 آذر ماه آغاز شده و تا 26 آذر ادامه دارد تا تیم‌ها در این مدت 10 روزه بتوانند علاوه بر استراحت لیست 20 نفره والیبالیست‌های خود را تکمیل کنند.

هفته نخست

چهارشنبه 26 مهر

محل مسابقه: تهران

نوین کشاورز - کاله مازندران

هفته دوم

چهارشنبه  3 آبان

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران - شهرداری ارومیه

هفته سوم

چهارشنبه 10 آبان

محل مسابقه: کاشان

باریج اسانس کاشان - کاله مازندران

هفته چهارم

یک شنبه  14 آبان

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران - سایپای البرز

هفته پنجم

چهارشنبه 17 آبان

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران - شهرداری تبریز

هفته ششم

چهارشنبه 24 آبان

محل مسابقه: یزد

پیشگامان کویر یزد - کاله مازندران

هفته هفتم

یک شنبه 28 آبان

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران - میزان مشهد

هفته هشتم

چهارشنبه 1 آذر

محل مسابقه: بندرعباس

آلومینیوم المهدی هرمزگان - کاله مازندران

هفته نهم

چهارشنبه 8 آذر

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران – بازرگانی جواهری گنبد

هفته دهم

یک شنبه 12 آذر

محل مسابقه: تهران

پیکان تهران – کاله مازندران

هفته یازدهم

چهارشنبه 15 آذر

محل مسابقه: آمل

کاله مازندران – متین ورامین

==================

گزارش از قربانعلی مسافر

===========

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول