اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین مطرح کرد

افزایش رضایت شهروندان با افتتاح پروژه‌ها در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در قزوین با هدف توسعه شهری و افزایش امکانات رفاهی شهروندان رضایت آنها را در پی داشته است.

افزایش رضایت شهروندان با افتتاح پروژه‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز ناصر گنجی در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه مهم منطقه سه شهرداری قزوین که در بوستان محلی ملاصدرا برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهر قزوین موجب توسعه بیشتر این شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری و تعامل خوبی بین شهرداری قزوین و شورای اسلامی شهر قزوین در حوزه مدیریت شهری ایجاد شده است، ابراز کرد: با تحقق این امر پروژه‌های بزرگی در شهر قزوین در حال احداث است که به زودی با افتتاح این پروژه‌ها تحول عظیمی در شهر قزوین رخ می‌دهد.

این مقام مسئول اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهر قزوین موجب افزایش رضایت شهروندان می‌شود، یادآور شد: با سیاست‌گذاری و تعامل مطلوب بین مسئولان شهرداری قزوین در آینده نزدیک شاهد ایجاد تحول در مدیریت شهری هستیم و همین امر موضوعات عقب افتاده شهرمان را جبران می‌کند.

گنجی با بیان اینکه شش پروژه منطقه سه شهرداری قزوین با اعتبار 205 میلیارد و 300میلیون ریال با حضور مسئولان استانی و شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شده است، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل قرائت‌خانه اندیشه، دوربرگردان کانال آبرسانی بلوار معلم، سرویس بهداشتی مینودر، پارک آفرینش، بوستان حاشیه ملاصدرا و سرویس بهداشتی جانبازان بوده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اشاره به افتتاح پروژه قرائت خانه اندیشه با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال ابراز کرد: عملیات اجرایی این پروژه در 6 ماه به پایان رسیده که بر این اساس نیاز شهروندان به مکان بیشتر برای مطالعه در سالن کتابخانه اندیشه واقع در ناحیه مهدیه تأمین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرویس بهداشتی مینودر و جانبازان هرکدام با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، اذعان کرد: این دو سرویس بهداشتی در 3 ماه با 6 چشمه احداث شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: سرویس بهداشتی جانبازان در ضلع جنوب غربی میدان جانبازان و سرویس بهداشتی مینودر در بازارچه کابل البرز شهرک مینودر بر اساس دسترسی آسان و سریع شهروندان به امکانات و خدمات شهری افتتاح شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوربرگردان کانال آبرسانی بلوار معلم با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به افتتاح رسیده است، بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی در 4 ماه به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه بوستان حاشیه ملاصدرا نیز به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در 4 ماه اجرایی شده است و افتتاح این پروژه رضایت شهروندان این منطقه را به همراه خواهد داشت.

گنجی با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه شهرداری قزوین اذعان کرد: احداث مسیر دوچرخه سواری با اعتبار 9 میلیارد ریال، تقاطع غیرهمسطح مطهری 1 و 2 با اعتبار 50 میلیارد ریال و تقاطع غیرهمسطح امام علی (ع) - باهنر با اعتبار 110 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های شاخص در این منطقه است که طبق برنامه زمان‌بندی در حال اجراست.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین پروژه پیاده‌روسازی بلوار الغدیر با اعتبار 6 میلیارد ریال، بلوار امام علی (ع) با اعتبار 10 میلیارد ریال و بلوار شرق ملاصدرا با اعتبار 10 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های شاخص این منطقه نام برد و گفت: امسال به دلیل انتخاب به موقع پیمانکاران و  انجام تشریفات اداری انتخاب پیمانکار در پایان سال گذشته و شروع به موقع پروژه‌ها موجب افزایش سرعت روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته شده است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول