اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

تردید افکنی شگرد استکبار علیه اتحاد مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تردید افکنی شگرد جدید استکبار علیه اتحاد مسلمانان است، گفت: امت‌های اسلامی عرصه همبستگی با ملت فلسطین را جهانی کنند.

تردید افکنی شگرد استکبار علیه اتحاد مسلمانان است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: مسئله قدس نه تنها متعلق به مردم آن منطقه بلکه متعلق به تمام مسلمانان است، چراکه اسرائیل امروز در صف اول مخالفان نظام‌های اسلامی قرار دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: ملت فلسطین با تمام ناملایمات و دشواری‌ها تا به امروز برابر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ایستادگی و از حریم اسلام دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه اتحاد بین ملت‌ها همواره زمینه‌ساز اقتدار و عزت اسلامی است، تصریح کرد: امروز رژیم اسرائیل و هم‌پیمانانش در اوج انزوا و حقارت قرار دارند و به همین علت با سنگ‌پرانی‌های گاه به گاه سعی می‌کنند که بین صفوف متحد مسلمانان جدایی و تفرقه بیاندازند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ایران اسلامی تا به امروز حامی معنوی تمام ملت‌های مظلوم و ستمدیده بوده و امروز نیز به این حمایت‌های معنوی خویش با قدرت ادامه می‌دهد.

زرینه بیان کرد: مسلمانان امروز تا ریشه‌کنی اسرائیل غاصب به مبارزات خویش ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی و هوشیاری برای جلوگیری از انحرافات و کج‌روی‌های احتمالی بین مسلمانان عنوان کرد: اگر کسانی خطا می‌کنند باید به آنان گوش‌زد کرد تا متوجه اشتباه و انحراف خویش شوند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با محکومیت ساخت فیلم موهن علیه رسول اکرم (ع) اظهار کرد: این جسارت و تعرض به مقدسات اسلامی با پاسخ دندان‌شکن مسلمانان در سراسر بلاد‌های اسلامی مواجه می‌شود.

زرینه ادامه داد: تردیدافکنی و نفوذ دادن احساسات ضد انقلابی از جمله شگردهای تازه استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز جوامع اسلامی باید برای ظهور امام عصر (عج) با توان هرچه تمام‌تر زمینه‌سازی کنند، تصریح کرد: به هر اندازه امت‌های اسلامی یکپارچه و منسجم‌تر شوند، عرصه برای تجلی اراده آنان بیشتر فراهم می‌آید.

امام جمعه بویین زهرا اضافه کرد: توطئه آمریکا و هم‌پیمانان او در کشور‌های منطقه با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول