اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیشوا:

پیروزی مسلمانان اسرائیل را دچار وحشت و اضطراب کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیشوا با اشاره به موفقیت حزب‌الله در به پرواز درآوردن پهباد بر فلسطین اشغالی گفت: موفقیت‌های مسلمانان امروز سبب ایجاد وحشت و اضطراب در دل اسرائیلیان شده است.

پیروزی مسلمانان اسرائیل را دچار وحشت و اضطراب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام مهدی رحمتی‌نیا در خطبه‌های نماز‌ جمعه پیشوا پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: امام جواد (ع) به تعبیر امام رضا (ع) با برکت‌ترین مولود است. به خاطر اینکه امام رضا (ع) فرزندی به جز امام جواد (ع) نداشته‌اند و ایشان در سال‌های آخر عمر امام رضا (ع) به دنیا آمده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برکات این مولود عنوان کرد: حضرت جواد (ع) توانست با ولادتش مسئله ولادت را تایید کند و ولادت قطع نشده و باقی بماند و این ولایت مسئله بسیار مهمی است که در روایات پیامبر بر آن تاکید شده‌اند.

رحمتی‌نیا تاکید کرد: اهمیت مسئله ولایت را از همین بخش می‌توانیم دریابیم و به این موضوع برسیم که ولایت تا چه حد و میزانی با اهمیت است که امام از آن به برکت تعبیر کرده است.

* استقبال بی‌نظیر مردم از رهبری نشان‌دهنده به سنگ خوردن تیر دشمنان است

امام جمعه پیشوا در ادامه با اشاره به سفر مقام معظم رهبری نیز به خراسان شمالی عنوان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی ولایت را به رخ جهانیان کشید و این چیزی است که از ولایت‌مداری حضرت رضا (ع) به ارث رسیده است و همانطور که مردم ولایت‌مدار ائمه اطهار (ع) هستند تابع ولایت فقیه نیز بوده و یک‌بار دیگر نیز با این حضور پرشور و حماسی خود ولایت‌مداری خودشان را به نمایش گذاشته‌اند.

امام‌جمعه پیشوا در ادامه تأکید کرد: حضور پرشور مردم در مراسم استقبال از مقام معظم رهبری نشان داد که بار دیگر تیر دشمنان به سنگ خورده است دشمنان که فکر می‌کردند با فشار‌ها و تحریم‌ها مردم را از رهبری جدا خواهند کرد و رهبر تنها می‌ماند دیدند که ملت غیور و حماسی ایران اسلامی با حضور پرشور در مراسم استقبال نشان دادند که با وجود همه فشار‌ها و تهدید‌ها پای آرمان‌های والای نظام و مقام معظم رهبری استوار ایستاده‌اند.

وی در ادامه به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان خود به مسئله جمعیت اشاره کرد و فرمودند در سال 70 اشتباه کردیم و در حالی که مقام معظم رهبری در این موضوع مسئولیتی نداشتند اما نسبت به دیگران تواضع به خرج داده و فرمودند ما اشتباه کردیم و باید به هر صورت نسبت به جمعیت فکر اساسی انجام دهیم که اگر این روند ادامه یابد جامعه ما یک جامعه پیر خواهد شد و در آینده نه چندان دور جامعه جوان و شاداب را از دست خواهیم داد.

* پرواز پهباد بر فراز فلسطین اشغالی وحشت و اضطراب در دل اسرائیل انداخت

رحمتی‌نیا با اشاره به پرواز پهباد حزب‌الله بر فراز آسمان فلسطین اشغالی خاطرنشان کرد: این موفقیت حزب‌الله بار دیگر اسرائیل را دچار وحشت و اضطراب کرد، آنها در این مانده‌اند که هواپیمای بی‌سرنشین از کجا آمده و بر فراز این سرزمین پرواز کرده است. در حالی که سید ‌حسن نصر‌الله در سخنرانی خود اعلام کرد که با فرستادن این پهباد اقتدار و توانمندی حزب‌الله را بار دیگر به رخ دشمنان اسلام کشاندیم.

امام جمعه پیشوا در پایان با بیان اینکه این موفقیت بار دیگر روح امید را در جامعه اسلامی ایجاد کرده است، تصریح کرد: در هفته گذشته شاهد تظاهرات سنگینی در برخی از کشورهای مسلمان همچون بحرین، اردن و ... بودیم که همه اینها ثمره دمیدن روح مقاومت در مردم بود و این حرکت موفقیت حزب‌الله موج جدیدی را در جامعه اسلامی ایجاد کرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول