اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

سرانه فضای ورزشی در آمل به یک متر می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: تا پایان سال 91 سرانه فضای ورزشی این شهرستان به یک متر می‌رسد.

سرانه فضای ورزشی در آمل به یک متر می‌رسد

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام اینکه تا پایان سال‌جاری سرانه ورزشی این شهرستان به یک متر می‌رسد، ابراز داشت: قبل از دولت نهم و دهم سرانه ورزشی این شهرستان شش سانتی‌متر بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه در سرانه ورزشی این شهرستان 36 سانتی‌متر افزایش داشتیم، ابراز داشت: این افزایش سرانه در بخش دولتی هفت سانتی‌متر و در بخش خصوصی 9 سانتی‌متر بوده که در مجموعه سرانه ما را به 52 سانتی‌متر رسانده است.

جمشیدپناه با اعلام اینکه 20 سانتی‌متر از سرانه ورزشی این شهرستان در حال بهره‌برداری است، ادامه داد: در مجموع تاکنون سرانه ورزشی این شهرستان به 72 سانتی‌متر رسیده است.

وی در مورد چهارمین حضور کاله مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بیان داشت: برای نخستین بار در مازندران تیم لیگ برتری به مکان نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرده که کاله مازندران سال گذشته توانست با درخشش بازیکنان و عوامل خود برای اولین بار کاپ قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را بالای سر برده و با شرکت در رقابت‌های آسیایی نیز عنوان سومی جام قهرمانان آسیا در رشته ورزشی والیبال را کسب کند.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون وضعیت آمادگی جسمانی و هماهنگی تیمی نماینده مازندران در لیگ برتر مطلوب است، متذکر شد: این تیم امسال نیز توانسته با جذب بازیکنان نامی و مطرح والیبال کشورمان برای درخششی دیگر در این دوره از رقابت‌ها مهیا شود زیرا کاله امسال رسالت سخت‌تری داشته و مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول