اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری سنجش مهارت آغاز شد

خبرگزاری فارس: ثبت نام اینترنتی سومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت آغاز شد.

ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری سنجش مهارت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان، ثبت نام سومین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از روز گذشته آغاز و تا ساعت 24 روز 19 مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: سومین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال جاری 19آبان ماه برگزار می شود.

سیدمهدی باقری در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل سکونت خود می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند، همچنین دفترچه آزمون از طریق همین پایگاه قابل دستیابی است.

وی افزود: هزینه ثبت نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته های فنی و کشاورزی 150 هزار ریال و برای رشته‌های خدماتی 100 هزار ریال است.

وی در خصوص اهداف برگزاری سراسری آزمون‌های سنجش مهارت اشاره کرد: برگزاری سراسری آزمون‌های سنجش مهارت با اهداف ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتباربخشی به تجارب فنی و حرفه‌ای افراد، اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به مخاطبان اجرایی می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره 2 دفترچه ثبت نامی آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی در پایان سخنانش ابراز داشت: افراد می‌توانند پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی مندرج در دفترچه برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول