اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 مهر صورت می‌گیرد

رقابت 400 نفر از طلاب در دومین دوره آزمون کارشناسی ارشد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از رقابت 400 نفر از طلاب در دومین دوره آزمون این مؤسسه در قالب چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

رقابت 400 نفر از طلاب در دومین دوره آزمون کارشناسی ارشد

حجت‌الاسلام محمدصادق سنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت در سال 90 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و آموزش عالی اظهار کرد: این مؤسسه با توجه به نیاز جامعه نسبت به طرح مباحث اخلاقی با کمک علمای حوزه علمیه و فضلای دانشگاهی تاسیس شده است.

وی خاطر نشان کرد: 54 نفر از طلاب حوزه علمیه در سال گذشته در دو رشته اخلاق کاربردی و مشاوره و راهنمایی این مؤسسه پذیرش شدند.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت ادامه داد: مجوز رشته اخلاق کاربردی و تربیت اخلاقی از وزارت علوم  دریافت شده و این رشته برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.

وی عنوان داشت: رشته‌هایی دیگر مانند روانشناسی رشد و روانشناسی تربیتی در دستور کار قرار دارد که در آینده راه‌اندازی می‌شود.

سنگی خاطر نشان کرد: اکنون به دنبال کادرسازی و تولید نیروهایی به عنوان استاد و محقق در مؤسسه هستیم.

وی یادآور شد: شش دانشکده اخلاق، تربیت، روانشناسی، مطالعات خانواده، دانشکده عرفان، تعلیم و تربیت برای مؤسسه پیش‌بینی شده که در زیر مجموعه این دانشکده‌ها رشته‌های جدید راه‌اندازی می‌شود.

معاون آموزش مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با اشاره به ایجاد گروه‌های جدید در مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت گفت: اکنون دو گروه جدید فلسفه تعلیم و تربیت و الهیات اخلاقی که در حال طراحی بوده تا رشته‌های مرتبط با این گروه‌ها به عنوان زیرمجموعه ایجاد شود.

وی از برگزاری دومین دوره آزمون مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت خبر داد و افزود: این آزمون در چهار رشته اخلاق کاربردی، تربیت اخلاقی، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود.

سنگی یادآور شد: 400 نفر از طلاب دارای مدرک سطح دو حوزه با شرکت در آزمون ورودی اختصاصی این مؤسسه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دومین دوره آزمون مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت 21 مهر در دبیرستان هدایتی واقع در خیابان کلهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول