اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان معدن و تجارت سمنان خبر داد

رشد صدور و تمدید کارت‏های بازرگانی در سمنان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رشد صدور و تمدید کارت‏های بازرگانی در این استان خبر داد.

رشد صدور و تمدید کارت‏های بازرگانی در سمنان

رسول منصوری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارهایی که از شش ماهه نخست سال‏جاری به دست آمده است، مشخص شد که در این مدت شاهد رشد صدور و تمدید کارت‏های بازرگانی در استان سمنان بوده‏ایم.

وی در همین زمینه بیان کرد: شمار کارت‏های بازرگانی که در نیمه نخست سال‏جاری نسبت به صدور و تمدید آنها در استان سمنان اقدام شده است، به 75 فقره می‏رسد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در توضیح بیشتر این خبر گفت: از مجموع کارت‏های بازرگانی صادره و تمدید شده در این استان، 21 فقره به صدور و 54 فقره به تمدید کارت‏های بازرگانی اختصاص داشته است.

منصوری ادامه داد: این عملکرد نسبت به دوره مشابه سال قبل در هر دو بخش افزایش داشته است؛ به طوری که کارت‏های بازرگانی از لحاظ صدور در استان سمنان 23 درصد و از نظر تمدید 20 درصد رشد از خود نشان می‏دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت‏های متعددی در استان سمنان به منظور تقویت بخش تولید و بازرگانی در دست انجام است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: یکی از این اقدامات، برگزاری نمایشگاه‏های مختلف بوده که در شش ماهه نخست سال‏جاری به آن پرداخته شده است.

منصوری بیان کرد: در این بخش، 15 عنوان نمایشگاه تخصصی در استان سمنان برگزار شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه‏ها به طور عمده نمایشگر توانمندی‏های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی در نقاط مختلف استان سمنان بوده‏اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: آمار عملکرد این سازمان در برگزاری نمایشگاه‏های تخصصی نیز در نیمه نخست سال‏جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رشد 50 درصدی برخوردار است.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول