اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال

واحدهای صنفی کوهبنان 10 میلیون تومان جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان‌های کوهبنان و زرند گفت: از ابتدای امسال 13 واحد متخلف در شهرستان کوهبنان شناسایی و مبلغ 10میلیون و 366 هزار تومان جریمه شده‌اند.

واحدهای صنفی کوهبنان 10 میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد اعتمادی پنجشنبه شب در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 37 پرونده تشکیل شده است که تاکنون 13 واحد متخلف شناسایی و مبلغ 10 میلیون و 366 هزار تومان جریمه شده‌اند.

وی افزود: با توجه به غنای فرهنگی و تاریخی شهرستان کوهبنان به این شهر بیشتر به عنوان یک شهر فرهنگی نگاه می‌شود تا یک شهر قانون‌گریز و متخلف و تلاش تعزیرات حکومتی بیشتر در بحث رسیدگی به تخلفات است که این کار به کمک بازرسان امور صنفی و صنعت و معدن صورت می‌گیرد.

اعتمادی ابراز داشت: باید برنامه‌ریزی شود تا جلسه‌ای را با حضور اصناف تشکیل دهیم و تذکرات لازم به مغاره‌داران داده شود تا بهانه‌ای برای انجام تخلف نداشته باشند.

منصور متقی فرماندار کوهبنان نیز اظهار داشت: شهرستان کوهبنان دارای داشته‌های میراثی و مذهبی فراوانی است و یکی از غنی‌ترین شهرهای کشور در زمینه فرهنگی و تنها مشکل منطقه کمبود درآمد مردم است.

وی افزود: امسال که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است باید به گونه‌ای تدبیر کنیم که بتوانیم قیمت‌ها را کنترل و از ورود کالاهای خارجی، بدون کیفیت و تاریخ گذشته جلوگیری کنیم.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: سال گذشته 114 پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است و امسال هم بازرسان باید در زمینه بهداشت، دامپزشکی و کنترل قیمت‌ها دقت لازم را به عمل بیاورند تا همه احساس کنند چشمی بر آنان نظارت دارد و نگذارند حق مردم ضایع شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول