اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ایلام خبر داد

دفاتر پلیس 10+ آماده رسیدگی به اعتراضات قبض‌های جریمه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: معترضان به قبض‌های جریمه راهنمایی به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند.

دفاتر پلیس 10+ آماده رسیدگی به اعتراضات قبض‌های جریمه

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: افراد معترض به قبض‌های جریمه راهنمایی و رانندگی ابتدا می‌توانند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: افراد مذکور به جای مراجعه به شوراهای حل اختلاف می‌توانند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کرده و اعتراض کتبی خود را به این دفاتر اعلام کنند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: دفاتر پلیس 10+ نیز که به صورت خودکار به مرکز راهنمایی و رانندگی ناجا متصل هستند پس از بررسی اعتراض نتیجه را ظرف 24 ساعت به معترض اعلام می‌کنند.

رسولی تصریح کرد: فرد معترض به جریمه‌های راهنمایی رانندگی به مدت 60 روز پس از صدور جریمه فرصت اعتراض را در دفاتر پلیس 10+ استان دارد.

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: در صورتیکه  فرد معترض همچنان بر اعتراض خود پس از بررسی دفاتر پلیس 10+ اصرار دارد متصدیان دفاتر باید ضمن ثبت مجدد این اعتراض فرد معترض را به نزدیکترین واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی در سراسر کشور راهنمایی کنند.

وی ادامه داد: این دستگاه انتظامی در استان ایلام تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم و رانندگان وسایط نقلیه کرده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول