اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

1270 مددجوی بویین زهرا شاغل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: تا پایان سال جاری بیش از یک‌هزار و 270 مددجوی بویین زهرایی در حوزه اشتغال خودکفا می‌شوند.

1270 مددجوی بویین زهرا شاغل می‌شوند

حجت‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه بیش از 355 پایگاه جمع‌آوری کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در دو روز برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی در شهرستان بویین زهرا فعالیت کردند، اظهار کرد: این سیصد و پنجاه و پنج پایگاه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا در مدارس و نیز به صورت پایگاه‌های سیار در شهر‌ها دایر شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: بازدید‌های منظم و مستمری در طول ایام برگزاری جشن عاطفه‌ها از پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای مردمی از سوی کارشناسان کمیته امداد این شهرستان انجام می‌گرفت.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 91 بنابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از یک‌هزار و 270 شغل ویژه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ع) این شهرستان در بخش‌های رامند، شال، دشتابی و بخش مرکزی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: جشن خودکفایی اشتغال مددجویان و نیازمندان بویین زهرایی نیز هر ساله از سوی کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در حوزه جلب مشارکت‌های مردمی این کمیته در شهرستان بویین زهرا در چند سال اخیر توانسته فعالیت‌های گوناگونی را به انجام رساند که سبب بهره‌مندی بیشتر مددجویان و ایتام از امکانات و تجهیزات رفاهی شده است.

غلامی ادامه داد: برپایی همایش‌های مختلف زکات نیز در روستاها و بخش‌های این شهرستان از جمله برنامه‌های محوری و ویژه‌ای است که بر دوش کمیته امداد امام خمینی (ع) قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح‌های خدمات‌رسانی متعددی در حال حاضر در حوزه حمایت از ایتام در شهرستان بویین زهرا آماده اجرا است، تصریح کرد: امیدواریم که با تلاش و تکاپو بتوانیم زمینه‌ هرچه بهتر را برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های نیازمندان مهیا کنیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: در بخش روستایی نیز کمیته امداد شهرستان بویین زهرا تاکنون فعال بوده و توانسته فعالیت‌های مختلفی را به مرحله انجام‌ برساند.

غلامی خاطرنشان کرد: دستگیری و حمایت از اقشار کم درآمد از جمله وظایفی است که بر عهده همه شهروندان قرار دارد و برای پیشرفت کشور لازم است که همه با یکدیگر بسیج شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول