اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

توسعه اینترنت پرسرعت در 12 منطقه بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا گفت: 12 منطقه در بویین زهرا تا پایان امسال زیر پوشش شبکه اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند.

توسعه اینترنت پرسرعت در 12 منطقه بویین زهرا

فرهنگ ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بنا بر درخواست‌های ارائه شده 12 نقطه روستایی و شهری در این شهرستان در اولویت توسعه شبکه اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات قرار دارند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: توسعه و راه‌اندازی مراکز خطوط تلفن ثابت در این نقاط روستایی شهرستان بویین زهرا نیز از برنامه‌هایی است که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اتصال نقاط روستایی به سیستم‌های نوین ارتباطی از جمله برنامه‌های شرکت مخابرات است، تصریح کرد: اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا از تمام پرسنل و تجهیزات خویش در راستای توسعه کابل‌گذاری و شبکه‌های ارتباطی استفاده می‌کند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تعمیر و نوسازی شبکه‌های مخابراتی نیز با جدیت در این شهرستان در حال انجام است.

ذوالفقاری بیان کرد: شاخصه‌های بهره‌برداری از طرح‌های مربوط به مخابرات در این شهرستان در طول دو سال گذشته رشد خوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد قابل توجهی انشعاب تلفن ثابت و سیار در این شهرستان صادر شده است، تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت‌های مسئولان بتوانیم گام‌های مؤثری را در راستای توسعه شبکه‌های بهره‌برداری مخابرات در بخش‌های مختلف شهرستان بویین زهرا انجام دهیم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا ادامه داد: ترمیم شبکه‌های فرسوده نیز با جدیت در این شهرستان انجام می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: تا پایان سال گذشته چند پروژه زیربنایی مخابرات در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه دولت در زمینه خدمات نوین ارتباطی و توسعه شبکه‌های انتقال اطلاعات، خدمات مختلفی را انجام داده است، تصریح کرد: خدمات مختلف ارائه شده در حوزه مخابرات موجب افزایش سطح زیر پوشش در این شهرستان شده است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تلاش برای اجرای طرح‌های بیشتر مخابراتی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول