اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره جهاد کشاورزی تاکستان:

600 هزار تن گوجه‌فرنگی از اراضی تاکستان برداشت شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان از برداشت بیش از 600 هزار تن محصول گوجه‌فرنگی از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

600 هزار تن گوجه‌فرنگی از اراضی تاکستان برداشت شد

یوسف درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برداشت بیش از 600 هزار تن گوجه فرنگی در این شهرستان در سال گذشته، اظهار کرد: بخش کشاورزی در شهرستان تاکستان از جمله حوزه‌هایی است که در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان به آن صورت گرفته است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان اضافه کرد: حمایت از کشاورزان در قالب طرح‌های پشتیبانی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سطح زیر کشت محصولات در شهرستان تاکستان افزایش قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: حمایت‌های مستمر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و نهاد‌های درون شهری در تاکستان عامل رشد و تولید بیشتر محصولات کشاورزی در این شهرستان بوده است.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: روند ارائه تسهیلات بخش کشاورزی در بخش‌های مختلف شهرستان تاکستان در دو سال گذشته بسیار خوب، سازنده و رضایت‌بخش گزارش شده است.

درخشان با اشاره به تعامل نهاد‌ها و مجموعه‌های شهرستان تاکستان با اداره جهاد کشاورزی بیان کرد: این تعامل و همکاری سازنده موجب باورمندی مسئولان از عرصه کشاورزی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه و تولید دو رکن مهم در بخش کشاورزی است، تصریح کرد: کشاورزان به عنوان سرمایه‌های اصلی در بخش کشاروزی می‌تواند در اقتصاد یک شهرستان نقش حیاتی را ایفا کنند.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: روند اجرای طرح‌های گوناگون بخش کشاورزی نیز در شهرستان تاکستان شتاب ویژه‌ای را تجربه کرده است.

درخشان با اشاره به اینکه بیش از هفت هزار و 500 هکتار از اراضی بخش مرکزی و دیگر بخش‌های شهرستان تاکستان به کشت محصول گوجه فرنگی اختصاص پیدا کرده است، عنوان کرد: افزایش برداشت این محصول بسیار قابل توجه بوده است.

وی اضافه کرد: مبارزه با سن غلات در مزارع نیز از برنامه‌هایی محوری است که با جدیت توسط کارشناسان و بازرسان اداره جهاد کشاورزی در شهرستان تاکستان انجام می‌‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول