اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره جهاد کشاورزی تاکستان خبر داد

آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع تاکستان

خبرگزاری فارس: معاون اداره جهاد کشاورزی تاکستان از آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان خبر داد.

آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع تاکستان

یوسف درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به افزایش تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان اظهار کرد: این مهم با فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر کشاورزان و مسئولان شهرستان تاکستان محقق شده است.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی از اولویت‌های بسیار مهمی است که در تمام شهر‌ها باید به صورت جدی پیگیری شود، اضافه کرد: توجه به عرصه‌های کشاورزی می‌تواند تأثیر بسزایی در روند پیشرفت و چرخه اقتصادی کشور داشته باشد.

معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: نوسازی و توسعه کانال‌های انتقال آب نیز از جمله برنامه‌هایی است که در راستای توسعه کشاورزی شهرستان تاکستان انجام می‌شود.

درخشان تصریح کرد: شهرستان تاکستان رتبه مطلوبی در تولید محصولات کشاورزی در استان قزوین دارد.

وی تصریح کرد: در حوزه استخر‌های پرورش ماهی نیز این شهرستان تاکنون توانسته به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کند که سبب رضایت‌مندی کشاورزان شده است.

این مسئول تأکید کرد: برپایی جلسات متعدد با کشاورزان در راستای بررسی و رفع موانع از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند میزان تولید بخش کشاورزی را به طور چشمگیری افزایش دهد و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

درخشان با بیان اینکه نگاه مدیران ارشد به حوزه کشاورزی به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور باید ویژه باشد، خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح در عرصه کشاورزی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های بلند‌مدت اقتصادی مؤثر واقع شود.

معاون اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: این اداره پیگیر مشکلات کشاورزان در تاکستان است و همواره در راستای توسعه کشاورزی در این شهرستان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول