اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد

کشف 70 تن رب گوجه فرنگی فاسد در قم

خبرگزاری فارس: بیش از 70 تن رب گوجه فرنگی فاسد و غیر قابل مصرف از یک واحد تولیدی در قم کشف شد.

کشف 70 تن رب گوجه فرنگی فاسد در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در بازرسی بازرسان و کارشناسان این اداره از یک واحد تولیدی در حوالی قم مقادیر زیادی رب گوجه فرنگی غیر قابل مصرف و فاسد کشف شد افزود: این میزان رب گوجه فرنگی به دلیل نگهداری در شرایط غیر استاندارد و نداشتن سردخانه فاسد شده است.

قادر اسدزاده با اشاره به نمونه‌برداری از خط تولید این واحد گفت: در حال حاضر حجم زیادی از محصول تولیدی این واحد نیز تا مشخص شدن نتیجه آزمایشات توقیف خواهد بود.

وی گفت: رب‌های فاسد کشف شده توقیف شده و به‌زودی با هماهنگی مراجع قضایی معدوم خواهد شد و از چرخه مصرف انسانی خارج می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه در مناسبت‌های مختلف حجم بازرسی‌ها از واحدهای تولید مواد غذایی افزایش می‌یابد تصریح کرد: شهروندان در هنگام خرید انواع محصولات غذایی به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضا و سالم بودن بسته محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کیفیت این مواد مراتب را با شماره 09646 در میان بگذارند.

اسدزاده خاطر نشان کرد: پرونده این واحد تولیدی متخلف نیز برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول