اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

ایران اسلامی بیش از حد معمول پیشرفت علمی داشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور گفت: ایران اسلامی بیش از حد معمول پیشرفت علمی داشته است.

ایران اسلامی بیش از حد معمول پیشرفت علمی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی ساعاتی پیش در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی خواهران ورامین با ایشان وضعیت علمی کشور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: امروز هر بیننده و ناظر منصفی اقرار دارد که سرعت پیشرفت علمی کشور بیش از حد معمول است، البته عرض بنده به این معنی نیست که به جایگاهی که شایسته نظام اسلامی و کشور عزیزمان است رسیدیم، خیر همچنان تا رسیدن به قله فاصله داریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در ادامه از اوضاع علمی و اعتقادی کشور در زمان طاغوت انتقاد کرد و گفت: بسیاری از کمبودها و عقب‌افتادگی‌هایی که امروز شاهد هستیم در اثر مدیریت بی‌کفایت 50 ساله رژیم طاغوت است، آنها نتوانستند از استعدادهای خروشان جوانان بهره ببرند، علم از دسترس جوان‌ها دور بود، خودباوری را از آینده‌سازان کشور گرفته بودند، در همه مسائل مطرح می‌شد که «نمی‌توانیم».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث اعتقادی و فرهنگی هم فرهنگ منسوخ غرب را آوردند جایگزین فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ما کنند، مدل غربی اجرا کنند اما نتوانستند، مردم مقاومت کردند، آن فرهنگ را نپذیرفتند، حادثه مسجد گوهرشاد بیان‌کننده همین امر است.

امام جمعه ورامین وظیفه امروز جوانان کشور را بسیار سنگین دانست و تاکید کرد: امروز شما میراث‌دار تمام این مقاومت‌ها و دشواری‌ها هستید، وظیفه شما سنگین است، باید در عرصه علمی جدی وارد شوید و این عرصه را تسخیر کنید، در عرصه اعتقادی هم آگاه باشید، دشمن می‌خواهد شما را ابتدا از خود بیگانه کرده و سپس بر شما مسلط شود.

مجتبی عرب‌عامری، مدیر آموزش و پرورش ورامین نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی و مسائل تربیتی و فرهنگی را ارائه کرد که مورد تقدیر نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، جمعی از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی خواهران شهرستان ورامین به‌همراه مجتبی عرب‌عامری مدیر آموزش و پرورش ورامین و مسئول امور زنان و جوانان شهرستان ورامین با حضور در بیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول