اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز فعالیت

کنگره ملی کلیم کاشانی پایان یافت

خبرگزاری فارس: کنگره ملی کلیم کاشانی پس از دو روز فعالیت جمعه‌شب با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کنگره ملی کلیم کاشانی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، هشتمین کنگره ملی کلیم کاشانی در حالی جمعه‌شب به کار خود پایان داد که شاعران و پژوهشگران شعر و ادب پارسی از سراسر کشور به مدت دو روز اشعار و مقالات خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

هشتمین کنگره ملی کلیم کاشانی در شرایطی به مدت دو روز در تالار فرهنگ شهرستان کاشان برگزار شد که از میان یک‌هزار و 420 اثر ارسالی به دبیرخانه کنگره تنها 90 اثر جواز حضور در این رویداد فرهنگی را دریافت کردند.

افزایش 10 درصدی میزان آثار ارسالی و رشد 30 درصدی تعداد اثرهای برگزیده هشتمین کنگره ملی کلیم کاشانی نسبت به سال گذشته از جمله ویژگی‌های این کنگره بود.

شاعران و پژوهشگران از 24 استان کشور در این کنگره حضور داشتند که استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، گیلان، لرستان، قم، زنجان، مازندران و مرکزی استان‌هایی بودند که بیشترین مشارکت را در این کنگره داشته‌اند.

از مجموع 90 اثر برگزیده کنگره ملی کلیم کاشانی 75 اثر در قالب شعر و با موضوع آزاد و 15 اثر نیز در گونه مقاله و پژوهش در این کنگره ارائه شد.

همایش سراسری همسفر با پاییز نیز برنامه فرهنگی دیگری بود که در حاشیه این مراسم برگزار شد و در این همایش نیز شاعران و پژوهشگران کشور شرکت داشتند.

در پایان کنگره ملی کلیم کاشانی و همایش سراسری همسفر با پاییز از برگزیدگان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول