اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خبر داد

ارسال بیش از 500 اثر به کنگره شعر از توس تا نیشابور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تا نخستین روز اردیبهشت‌ماه بیش از 500 اثر به کنگره شعر از توس تا نیشابور رسیده است.

ارسال بیش از 500 اثر به کنگره شعر از توس تا نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی، سیدسعید سرابی اظهار داشت: این کنگره به مناسبت بزرگداشت روزهای ملی فردوسی و خیام برگزار می‌‌شود.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شعر از توس تا نیشابور ویژه رباعی و رباعی‌سرایان فارسی است، ادامه داد: شاعران و پژوهشگران می‌توانند آثار خود را به 3 صورت، حداقل 10 اثر در قالب رباعی، مجموعه رباعی و مقاله پژوهشی درباره رباعی و رباعی‌سرایان فارسی به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

سرابی آخرین مهلت ارسال آثار را 10 اردیبهشت‌ماه دانست و اذعان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست حداکثر تا پنجم اردیبهشت‌ماه و با پست الکترونیک حداکثر تا 10 اردیبهشت ماه به دفتر دبیرخانه به نشانی مشهد - پارک ملت مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) دفتر شعر و ادب ارسال کنند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی متذکر شد: این کنگره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان‌رضوی و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول