اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد ابرکوه خبر داد

پنجمین کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از برگزاری پنجمین کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه خبر داد.

پنجمین کنگره سراسری شعر کویر در ابرکوه برگزار می‌شود

محمدرضا ده‌بیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: پنجمین کنگره سراسری شعر کویر با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور شاعران برجسته کشوری در ابرکوه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کنگره شعر کویر که چهار دوره گذشته آن نیز در ابرکوه برگزار شده است، در دوره پنجم در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد ابرکوه افزود: در بخش اصلی موضوعات مطرح شده شامل «رسول مکرم اسلام(ص)، پیام‌آور برخاسته از کویر» و «ابرکوه نگینی بر جاده ولایت» است، در بخش جنبی نیز موضوعات «پیروزی انقلاب اسلامی»،‌ «امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی» و «عفاف و حجاب، الگوی برتر» انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند تا دهم اسفندماه حداکثر دو اثر در انواع قالب‌های شعری شامل کلاسیک، آزاد، ترانه و ... را به دبیرخانه دائمی کنگره ارسال کنند.

رئیس اداره ارشاد ابرکوه هم‌چنین زمان برگزاری کنگره سراسری شعر کویر را نیمه دوم اسفندماه 1390 در شهرستان ابرکوه ذکر کرد.

ده‌بیدی‌پور اظهار داشت: از صاحبان آثار برگزیده برای حضور در همایش دعوت می‌شود و لوح تقدیر و جوایز نقدی به رسم یادبود به آنان اعطاء می‌شود، هم‌چنین اشعار برگزیده نیز در مجموعه‌ای ویژه منتشر خواهد شد.

وی هم‌چنین از راه‌اندازی وبلاگ www.kavirpoem.blogfa.com برای اطلاع‌رسانی بیشتر به علاقه‌مندان شرکت در این کنگره شعر خبر داد.

به گزارش فارس، پنجمین کنگره سراسری شعر کویر با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه و انجمن شعر و ادب ابرکوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول