اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم اردیبهشت در آب‌های خلیج فارس

دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس گفت: این کنگره روز هفتم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اسکله بحرکان هندیجان در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدعارف مهدی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 290 اثر از سوی 740 نفر از شاعران برجسته کشور به دبیرخانه کنگره ملی شعر خلیج فارس ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این کنگره در دو بخش خلیج فارس و آزاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: داوران این جشنواره در مرحله نخست داوری یک صد اثر را برای هر بخش انتخاب کرده‌اند.

دبیر دومین کنگره ملی شعر خلیج فارس ادامه داد: این آثار در مرحله دوم داوری که تا پایان روز پنجم اردیبهشت انجام می‌شود، بار دیگر توسط داوران بازبینی و نهایتاً برترین آثار انتخاب می‌شوند.

اسکله بحرکان هندیجان در یک و نیم کیلومتری عمق دریای خلیج فارس قرار دارد.

دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس روز 10 اردیبهشت هم‌زمان با روز ملی خلیج فارس در بندرعباس برگزار خواهد شد که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش اختتامیه این جشنواره با حضور مهمانان داخلی و خارجی در جزیره زیبای ابوموسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول