اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 800 میلیون ریالی

گلزار شهدای مهدیه محمودآباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: گلزار شهدای مهدیه سرخرود محمودآباد با اعتبار800 میلیون ریالی با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسمی رسید.

گلزار شهدای مهدیه محمودآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، پروژه ساماندهی گلزار شهدای مهدیه سرخ رود پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شهردار سرخرود در آیین افتتاح این گلزار شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: این پروژه با هزینه‌ای بیش از 80 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی و کمک بنیاد شهید انقلاب اسلامی و امور ایثارگران استان و شهرستان به اجرا درآمده است.

سید مرتضی شفیعی تصریح کرد: امیدواریم با این کار، ذره‌ای از دین خود را نسبت به شهدای عزیز ادا کرده و فضایی مناسب را برای مزار مطهر شهیدان گرانقدر این منطقه که زیارتگاه عاشقان ولایت و امامت است، ایجاد کرده باشیم.

وی در پایان از صبوری و همدلی و همکاری خانواده‌های معظم شهدا در زمان اجرای این پروژه تقدیر کرد.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید مازندران نیز بیان کرد: این طرح که در شهر سرخ رود برای ایجاد فضا و زیارتگاه برای مردم این منطقه ایجاد شده است بسیار زیبا و در شأن مقام شامخ شهدا بوده است که باید از همت مسئولان شهرستان در ایجاد و اتمام این پروژه تقدیر کرد.

سعید کهنسال با اشاره به مسئولیتی که همه مردم و به ویژه مسئولان در قبال شهدا و خانواده‌های معظم آنها بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: ساماندهی، بهسازی و نوسازی گلزارهای شهدا از برنامه‌های اصلی و اولویت دار بنیاد شهید مازندران بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم.

در ادامه فرماندار محمودآباد بیان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان با جدیت و حساسیت ویژه‌ای در حال انجام بوده و ما اعتبارات مناسبی را در این زمینه در اختیار بنیاد شهید قرار داده‌ایم.

جواد واحدی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مزار شهدا زیارتگاه عاشقان خواهد بود»، تصریح کرد: باید تمام توان خود را در ساماندهی مزار شهدای عزیز به کار بندیم تا در قیامت شرمنده امام و شهدا نباشیم.

امام جمعه سرخ رود نیز در بخش پایانی این مراسم با تقدیر از همت بلند مسئولان در اجرای این پروژه‌ها اذعان کرد: البته این کارها و اقدامات در قبال رشادت و جانفشانی‌های رزمندگان و شهیدان هیچ نبوده و اصلا قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام عربعلی جباری تصریح کرد: برای ارج نهادن به مزار پاک شهیدان که زیارتگاه مردم و خانواده‌های معظم شهداست، لازم است این طرح‌ها در تمام گلزارهای شهدای شهر و بخش سرخ رود به اجرا درآید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول