اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

بهره‌برداری از کتابخانه عمومی خوزنین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویین زهرا گفت: کتابخانه عمومی روستای خوزنین تا پایان سال 92 افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از کتابخانه عمومی خوزنین

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی بالایی ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با بیان به اینکه راه‌اندازی و توسعه مراکز کتابخانه‌ای شهری و روستایی در شهرستان بویین زهرا ضروری است، اظهار کرد: در سال جاری امید داریم تا با همکاری و تعامل نهادهای اجرایی شاهد افزایش دغدغه‌های مسئولان در بخش کتابخوانی باشیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: کتابخانه عمومی شهرک خوزنین با 500 متر زیربنا و شامل بخش‌های مختلف کودک و نوجوان، فرهنگی، ورزشی، آئینی و کتبی مربوط به گردشگری تا پایان سال 92 به بهره‌برداری می‌ر‌سد.

وی با بیان اینکه اهتمام به امور فرهنگی نیازمند عزم جدی و همت بلند است، تصریح کرد: کسانی که مشتاق و علاقه‌مند به عرصه‌های فرهنگی هستند باید با ورود به این عرصه زمینه را برای تحقق رسالت‌های فرهنگی محقق کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: موانع در بخش کتابخوانی نیز با مدیریت صحیح‌ باید در جامعه از بین برود.

بالایی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در این اداره پیرامون توزیع کتاب بین دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد: در این راستا اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با همکاری ارگان‌های اجرایی در این شهرستان گام‌های گسترده‌ای را برداشته است.

وی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان در بخش مطالعه کتاب را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: نگاه جامع‌تر مسئولان به امور و برنامه‌های فرهنگی می‌تواند راه‌گشای تأثیر‌گذاری در مسئله فرهنگ باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: رویکرد و توجه کتابخوانان به مسایل فرهنگی جامعه و آسیب‌ها و دغدغه‌ها باید نگاهی فراگیر و همه‌جانبه باشد.

بالایی ابراز کرد: طراحی ساختار‌ها و شیوه‌های تکامل‌ یافته‌تر در حوزه مطالعه کتاب می‌تواند تأثیرگذاری بسیار زیادی را به همراه خود داشته باشد.

وی عنوان کرد: تا پایان سال جاری تعداد کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا با هماهنگی‌های صورت گرفته توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول