اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

دولت مصمم به اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: دولت در زمینه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تلاش می‌کند و در این راه نیازمند کمک و همراهی سیستم بانکی است.

دولت مصمم به اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در دیدار با تعدادی از مدیران ارشد بانک تجارت کشور  اظهار داشت: سیستم بانکی تلاش‌های خوبی را در راستای کمک به طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان انجام داده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص استان کردستان و برخی محدودیت‌های سال‌های گذشته انتظار و توقع مردم و مدیریت ارشد استان از مدیران بانکی کارهایی بیش از حد فعلی است.

استاندار کردستان افزود: البته مردم و دولت نیز تعهدات و وظایفی در مقابل سیستم بانکی دارند که عدم توجه به این انتظارات متقابل به دور از انصاف بوده و نباید به گونه‌ای عمل کرد که اعتماد متقابل میان مدیران اجرایی، بانک‌های کشور و مردم خدشه‌دار شود.

شهبازی در این دیدار بر ضرورت وصول مطالبات بانکی از مردم و وام‌گیرندگان نیز تاکید کرد و گفت: ما نیز به محدودیت‌های سیستم بانکی آگاهی کامل داریم اما با توجه به اینکه رسیدن به شکوفایی همواره به میزانی از خطرپذیری سرمایه‌گذاران وابسته بوده است از مدیران ارشد بانکی کشور و به خصوص بانک تجارت انتظار داریم واحدهای تولیدی، صنعتی و طرح‌های سرمایه‌گذاری داخل استان را با نگاه ویژه‌ای بنگرند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود رسیدن به توسعه پایدار در استان کردستان را منوط به رشد سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دانست و گفت: خوشبختانه رهبر عظیم‌الشان و دولتمردان عنایت و توجه خاصی به کردستان و مردم نجیب و قدرشناس آن دارند که امیدواریم با این دید مثبتی که مسئولان ارشد نظام نسبت به این نقطه از میهن اسلامی دارند بتوانیم کارهایی در شأن این مردم فهیم انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت مصمم است تا آخرین ساعات پایانی دوره خدمتگذاری در راستای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های نیمه‌تمام خود تلاش کند و به طور قطع در این راه نیازمند کمک و همراهی سیستم بانکی است.

عضو هیئت مدیره بانک تجارت نیز با تقدیر از حمایت‌های استاندار کردستان از مدیران استانی این بانک، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک و با اتخاذ تدابیر مدیریتی خاص این بانک بتواند نقش تاثیرگذارتری در روند توسعه و عمران و آبادانی استان ایفا کرده و به دغدغه‌های مدیریت ارشد استان تا حد ممکن پاسخ دهد.

سیامک دولتی افزود: با توجه به حجم بالای تسهیلات تکلیفی در سیستم بانکی، مشارکت در طرح‌های بزرگ و کوچک اقتصادی در راستای توسعه و اشتغالزایی منوط به عمل کردن دریافت‌کنندگان پیشین تسهیلات به تعهدات خود است.

وی در پایان گفت: بانک تجارت در شرایط کنونی نیز آمادگی دارد در راستای پرداخت تسهیلات خرد و سرمایه در گردش، مسئولان و سرمایه‌گذاران استان را بیش از پیش یاری دهد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول