اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

توجه صدا و سیما به مباحث اجتماعی بیشتر از دیگر دستگاه‌ها باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: توجه و عمق‌نگری صدا و سیما به مباحث اجتماعی بیشتر از دستگاه‌های دیگر باشد.

توجه صدا و سیما به مباحث اجتماعی بیشتر از دیگر دستگاه‌ها باشد

احد احمدی در حاشیه دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در جوامع مختلف اظهار کرد: امروز ابزار رسانه و دستگاه‌های تبلیغاتی به عنوان رکنی مهم و تأثیر‌گذار در جامعه مسئولیت‌های بسیار مهمی را بر عهده داشته و لازم است برای تحقق رسالت‌ مهم انقلاب گام بردارند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای باید برای اشاعه فرهنگ بیداری در جهان تلاش کنند.

وی با قدردانی از برنامه‌سازی و پخش مستند‌های ویژه از سیمای مرکز قزوین در ایام هفته دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش برای تبلیغ هرچه مضاعف‌تر فرهنگ ایثار در جامعه از وظایف خطیر رسانه ملی است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: موفقیت صدا و سیمای مرکز قزوین در پخش ویژه برنامه‌های مناسبتی میزان رضایت و اقبال عمومی شهروندان قزوینی را از این شبکه افزایش داده است.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاه صدا و سیما سیما به مقوله‌های اجتماعی باید معنادار و عمیق‌تر از دستگاه‌های دیگر باشد.

وی با اشاره به ضرورت غنی‌سازی اوقات جوانان و نوجوانان در طول ایام سال عنوان کرد: این مهم بر عهده نهاد‌های فرهنگی و به ویژه رسانه‌ها قرار دارد، زیرا محتوای خوب و ارزشمند می‌تواند تا حد بسیار زیادی گرایش جوانان را به این سمت و سو بیشتر کند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رسانه‌های معاند و مغرض نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا با رواج خرافه و بدگویی از مسئولان نظام موجب دلسردی و یأس مردم از سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی شده و در نهایت کشور را از پای درآوردند.

احمدی عنوان کرد: در دوره‌ای که تمام شبکه‌ها و سایت‌های معاند به دنبال ضربه به ارزش‌ها و باور‌های دینی مردم هستند، لازم است که تلاش رسانه‌ها برای اعتلای نام و نشان ایران اسلامی مضاعف‌تر شده و جدیت بیشتری در این خصوص از خود نشان دهند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که با تلاش مجدانه مسئولان سیما گام‌های مؤثرتری در زمینه نشر احکام الهی برداشته شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول