اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس:

پرورش نیروهای ارزشی در اولویت برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: پرورش نیروهای ارزشی در راستای دفاع از مرزهای فرهنگی در اولویت برنامه‌ها است.

پرورش نیروهای ارزشی در اولویت برنامه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور سلماس اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور بعد از دفاع مقدس، عملیات بزرگ فرهنگی است که این اقدام در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه حضور نسل سوم در مناطق جنگی، یادواره‌های شهدا بیش از پیش آن‌ها را با فرهنگ ناب دفاع مقدس آشنا می‌سازد، افزود: راهیان نور علاوه بر انتقال ارزش‌ها و ماندگاری آن‌ها توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی که هدف اصلی دشمن در شرایط حاضر است داشته باشد.

نظری با اشاره به اینکه اعزام جوانان به مناطق جنگی تحت عنوان کاروان راهیان نور حرکتی ارزشی در راستای تعمیق بخشیدن به فرهنگ جامعه است، اضافه کرد: خیل عظیم شهدای دانش آموز بیانگر نقش ممتاز حضور آنان در دوران دفاع مقدس و ترسیم‌کننده حضور اقشار مختلف در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی است.

وی خواستار بسیج تمام امکانات ادارات و نهادهای شهرستان و همچنین همکاری و مساعدت آن‌ها با سپاه ناحیه مقاومت بسیج در راستای اعزام کاروان راهیان نور شد.

فرماندار سلماس اضافه کرد: استقبال مردم برای حضور در مناطق عملیاتی، نشانه پایبندی آنان به ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان امروز که به مناطق جنگی اعزام می‌شوند باید با مطالعه و نگرش ژرف به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام به زیارت این مناطق که آغشته به خون پاک شهیدان است، بروند.

نظری تصریح کرد: اردوهای راهیان نور سبب رشد و تکامل معنوی و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید می‌شود از این رو فرزندان ایران اسلامی باید پس از بازگشت از این مناطق با نیرو تلاش کنند.

وی با اشاره به ترفندهای پی‌درپی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در عرصه جنگ نرم بر ضرورت مقابله جدی با این توطئه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول