اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

نباید در حمایت از خانواده‌های زندانیان ‌کوتاهی کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: مسئولان در حمایت از خانواده‌های زندانیان نباید کوتاهی کنیم.

نباید در حمایت از خانواده‌های زندانیان ‌کوتاهی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان اظهار کرد: وظیفه اخلاقی و انسانی ما این است تا جایگاهی امن برای خانواده زندانیان همراه با رافت اسلامی را فراهم کنیم.

وی افزود: باید زندان‌های ما به صورت واقعی مکانی برای انسان‌سازی باشد و مجرمان احساس کنند مسئولان نظام با آنان کینه‌ای ندارند.

فرماندار قاینات با بیان این مطلب که در شهرستان قاینات گام‌های بلندی برای حمایت از زندانیان برداشته شده است، یادآور شد: وظیفه اخلاقی و انسانی ما این است تا جایگاهی امن برای خانواده زندانیان همراه با رافت اسلامی را فراهم کنیم.

شرافتی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا ورودی به زندان‌ها کاهش یابد و اگر ما به وظایف خطیر خود آشنا باشیم و به نحو احسن انجام وظیفه کنیم در این امر موفق می‌شویم.

وی گفت: با حمایت و پشتیبانی مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی بایستی به نحوی عمل کنیم تا جایگاه زندان قاین آبرومند و همگام با توسعه در شهرستان باشد.

فرماندار قاینات افزود: انجمن حمایت از زندانیان قاینات دارای پتانسیل‌های بالایی است و باید تلاش کنیم تا زمینه درآمدزایی انجمن برای کمک بیشتر به خانواده‌های زندانیان افزایش یابد.

شرافتی اهدای سبد کالا به خانواده زندانیان را نشانگر رافت اسلامی دانست و گفت: با رعایت ضوابط و مقررات در حد توان در حمایت از خانواده‌های زندانیان کوتاهی نمی‌کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه فرماندار قاینات از فرمانداران توانمند استان است، افزود: هرچه بیشتر به خانواده زندانیان توجه کنیم این قشر جامعه سایه امنیت را بیشتر احساس می‌کنند.

محمدعلی اربابی یادآور شد‌: با عنایت به نزدیکی اعیاد بزرگ قربان و غدیر توزیع سبد کالا به خانواده زندانیان، اهداء جوایز به دانش‌آموزان و پیگیری پروژه زندان قاین را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول