اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

دشمن در پشت صحنه گرانی‌ها قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: پشت صحنه گرانی‌‌ها دشمن است که باید همه ما مانند دفاع مقدس، بسیجی‌وار با بازرسی‌های هدفمند آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

دشمن در پشت صحنه گرانی‌ها قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در جلسه تنظیم بازار و هدفمندی یارانه‌ها که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گرانی را نقشه دشمنان بر علیه نظام دانست.

وی با بیان این مطلب که بی‌نظمی در بازار، گرانی‌ها و اخلال گری‌ها از اهداف پلید دشمنان است، اظهار کرد: نقشه آنان شکاف بین مردم و مسئولان و نشان دادن ناکارآمدی دستگاه‌ها برای مقابله با گرانی طراحی شده است.

فرماندار قاینات افزود: در مقابله با این تهاجم دشمنان می‌توانیم با نهادینه کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در رعایت صداقت، تجارت اسلامی و درست مصرف کردن در این جنگ نابرابر همچنان که فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون خود توانستند در مقابل تهاجم نظامی دشمنان ایستادگی کنند و پیروز شوند ما هم با یاری و کمک خداوند و همت مردم پیروز شویم.

شرافتی یادآور شد: پشت صحنه گرانی‌ها دشمن است که در مقابل این دشمن باید همه بسیج شویم و با  بازرسی‌های هدفمند و آگاهانه مردم احساس آرامش کنند و احساس کنند مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیدار هستند و بر بازار تسلط کامل دارند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول