اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

برگزاری کنگره شهدا موجب تقویت روحیه پایداری در کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنگره شهدا روحیه پایداری را در کشور تقویت کرده و موجب زنده نگه داشتن یاد شهدا می‌شود.

برگزاری کنگره شهدا موجب تقویت روحیه پایداری در کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی لاریجانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری کنگره شهدای هسته‌ای کشور اظهار داشت: شهدا حق عظیمی به گردن همه ملت دارند و من خود را قائل می‌دانم در کنگره‌های شهدا شرکت کنم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تلاش خود را در حول دو محور بر علیه ایران اسلامی به کار بسته‌اند که به روشنی نشان می‌دهد دغدغه آنها مسائل هسته‌ای نیست.

رئیس مجلس گفت: دشمنان بین حرفهایی که بر علیه ایران می‌زنند و در مذاکراتی که می‌کنند حرفهای کاملاً متفاوت و متناقضی را بیان می‌کنند و این نشان می‌دهد مسئله آنها مسئله هسته‌ای ایران نیست.

لاریجانی گفت: دشمنان با تحرکات رسانه‌ای می‌کوشند هراسی در ملت ایران به وجود آورده و ایستادگی ملت را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند اظهار کرد: همه باید به تحرکات دشمنان توجه داشته و بدانند که هدف دشمنان از بین بردن ایستادگی ملت است.

وی افزود: غرب می‌کوشد با عملیاتی طراحی شده ایستادگی ملت ایران را از بین ببرد اما باید بدانند همانطور که شهدا در برابر آنان ایستادند ملت ایران نیز تا ابد در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

رئیس‌ مجلس با اشاره به برگزاری کنگره شهدای هسته‌ای کشور در شازند خاطر نشان ساخت: برگزاری این کنگره‌ها موجب تقویت روحیه پایداری در ملت خواهد شد.

لاریجانی همچنین با اشاره به حضور خود در استان مرکزی و شهر شازند گفت: تلاش داریم از این فرصت برای حل مشکلات استان نهایت بهره را ببریم.

کنگره شهدای هسته‌ای کشور امروز با حضور خانواده شهدای هسته‌ای در شهر شازند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول