اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان اداره ورزش و جوانان قزوین:

فراخوان تشکیل سمن وی‍ژه جوانان قزوینی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: سمن‌ها یا همان سازمان‌های مردم نهاد در راستای حمایت مادی و معنوی از مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی در استان قزوین ایجاد می‌شود.

فراخوان تشکیل سمن وی‍ژه جوانان قزوینی آغاز شد

سعید خورشیدی، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در امروز گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در راستای ایجاد زمینه فعالیت برای جوانان علاقه‌مند به مشارکت‌های اجتماعی و فعالان فرهنگی در حوزه جوانان این معاونت اقدام به ثبت و صدور اعتبارنامه برای فعالیت جوانان در استان قزوین می‌کند.

وی ادامه داد: جوانان 18 تا 30 سال استان قزوین می‌توانند برای دریافت مجوز فعالیت در تمامی زمینه‌ها و حوزه‌های مورد تقاضا و برخورداری از حمایت‌های مادی و معنوی به این معاونت مراجعه کرده و بعد از طی مراحل اداری اعتبارنامه خود را دریافت کنند.

خورشیدی با بیان اینکه استان قزوین به عنوان پایلوت احداث نخستین جوان‌سرا در کشور قرار گرفته و این خود اقدامی مطلوب است، افزود: نخستین جوان‌سرای کشور با اهدای زمین رایگان از سوی استانداری با امکاناتی نظیر: سالن همایش، سالن جلسات، سالن‌های ورزشی، کتابخانه، رصد خانه، استخر، آتلیه، کارگاه‌های آموزشی و ... در استان قزوین احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان درخواست اعتبار 30 میلیارد ریالی خود را برای معاونت راهبردی رئیس جمهور ارسال کرده است و در صورت تأیید و تخصیص اعتبار کار اجرایی این پروژه به سرعت آغاز خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به آغاز هفته ازدواج نیز خاطر نشان کرد: دومین ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین با محوریت بررسی موضوعات مرتبط با ازدواج به ریاست استاندار قزوین، احمد عجم در هفته آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول