اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گشایش نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت سالروز سفر رهبری‌

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، نمایشگاه عکس و آثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برپا شد.

گشایش نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت سالروز سفر رهبری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز به مناسبت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، نمایشگاه عکس و آثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با همت و تلاش بسیجیان پایگاه مقاومت عاشقان حضرت ابوالفضل(ع) حوزه 2 شهری امام حسن مجتبی(ع) در انتهای شهرک سجادیه شهر کرمانشاه برپا شد.

این نمایشگاه با هدف بزرگداشت شهدا و ترویج تفکر و فرهنگ شهادت برگزار شده و بیش از 200 عکس و پوستر از شهدای محل و نیز شهدای شهرستان کرمانشاه که در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، به نمایش درآمده است.

نمایش لوازم جنگی، مانند پوکه‌های توپ، مین‌های جنگی، شبیه‌سازی سنگرهای جبهه‌های حق علیه باطل، سقاخانه، سربند، چفیه، فانوس و لوازم شخصی رزمندگان اسلام از دیگر وسایلی است که در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

در این نمایشگاه جلوه‌هایی از شهادت رزمندگان دفاع مقدس، نماهنگ‌های از پیکر شهدا، وصیت‌نامه شهدا، شبیه‌سازی صحنه‌هایی از دوران دفاع مقدس به نمایش درآمده است و گوشه‌هایی از وصیت‌نامه شهدا در قالب هدیه در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

در این نمایشگاه تلاش شده با به تصویر کشیدن رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، رمز پیروزی آنان که اطاعت از حضرت امام(ره) بود به نمایش گذاشته شود تا جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند اقتدار نظام در گرو اطاعت محض از امام و مولایمان، حضرت امام خامنه‌ای است.

این نمایشگاه با استقبال گسترده مردم همراه بوده و تا 21 مهر ماه سال‌جاری از ساعت 9 صبح تا 21 شب برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول